Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ανανέωσε την μακρόχρονη συμφωνία πλήρους περιεχομένου με την airberlin, τη δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας. Η συμφωνία εγγυάται ότι όλα τα συνεργαζόμενα με την Amadeus ταξιδιωτικά γραφεία θα έχουν πρόσβαση στο συνολικό εύρος τιμών, δρομολογίων και inventory της αεροπορικής εταιρείας, που αντιστοιχούν σε πωλήσεις περισσότερων από 33 εκ. θέσεων ετησίως από την airberlin.

«Η Amadeus δεσμεύεται να εξασφαλίζει μακρόχρονες συμφωνίες διανομής που φέρνουν την ασφάλεια του πλήρους περιεχομένου σε ταξιδιωτικά γραφεία και εξασφαλίζουν σταθερότητα στην αγορά,” δήλωσε ο κ. Holger Taubmann, Αντιπρόεδρος της Amadeus για την περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Και συνέχισε “Κατά το 2010 το σύστημα διανομής μας παρήγαγε πάνω από 60.900 εκ. Ευρώ* σε απόδοση για τις αεροπορικές εταιρείες.”  Η συμφωνία πλήρους περιεχομένου εγγυάται επίσης ότι το ίδιο περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο μέσω του συστήματος της Amadeus και με τους ίδιους όρους όπως και μέσω οποιουδήποτε άμεσου ή έμμεσου καναλιού πώλησης, συμπεριλαμβανομένου και της ιστοσελίδας της εταιρείας.   “Τα ταξιδιωτικά γραφεία αποτελούν ένα κύριο κανάλι για την στρατηγική διανομής μας και έναν σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξή μας. Είμαστε χαρούμενοι που επεκτείνουμε την συμφωνία μας με της Amadeus, μέσω της οποίας μπορούμε να προσεγγίσουμε ένα παγκόσμιο δίκτυο ταξιδιωτικών γραφείων,” δήλωσε ο κ. Christian Lesjak, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος των Υπηρεσιών Πωλήσεων της airberlin.

H Amadeus διαθέτει παρουσία σε 195 χώρες σε όλο τον κόσμο και διαχειρίζεται ένα παγκόσμιο δίκτυο περισσοτέρων από 90.000 ταξιδιωτικών γραφείων. Πολλές αεροπορικές εταιρείες μπορούν να υπολογίζουν σε αυτό το δίκτυο για να αυξήσουν τις πωλήσεις σε αγορές που η απευθείας διείσδυση μπορεί να είναι χαμηλή.

*Τα συνολικά έσοδα των αεροπορικών εταιρειών για το 2010, που προκύπτουν από τις κρατήσεις συνεργαζόμενων με την Amadeus ταξιδιωτικών γραφείων (online και offline) υπολογίζονται με τον πολλαπλασιασμό του αριθμού των κρατήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων με το μέσο όρο της τιμής του εισιτηρίου στο κανάλι του ταξιδιωτικού γραφείου. Αυτό ο αριθμός δεν περιλαμβάνει τα έσοδα από βοηθητικές υπηρεσίες, επιπλέον χρεώσεις και φόρους.