Την περασμένη Παρασκευή, η KLM ξεκίνησε το Meet & Seat και γίνεται η πρώτη αεροπορική εταιρεία που ενσωμάτωσε την κοινωνική δικτύωση στην τακτική διαδικασία της πτήσης.


Οι επιβάτες με κράτηση Θα έχουν τη δυνατότητα να συνδέουν το προφίλ τους στο Facebook ή στο LinkedIn με την πτήση με την οποία πρόκειται να ταξιδέψουν, με σκοπό να δουν ποιος άλλος είναι στο ίδιο αεροσκάφος.


Ο Erik Varwijk, Διευθύνων Σύμβουλος της KLM δηλώνει: «Με το Meet & Seat, η KLM πάει την κοινωνική δικτύωση ένα βήμα μπροστά. Αυτή η νέα υπηρεσία συνδέει τους επιβάτες μετάξυ τους και έχει ως στόχο να τους δώσει μεγαλύτερη έμπνευση στο ταξίδι.»


Το Meet & Seat διευκολύνει την επαφή με συνταξιδιώτες οι οποίοι έχουν το ίδιο ιστορικό ή εμδιαφέροντα, κάνοντας το ταξίδι, ακόμη περισσότερο συναρπαστικό για τους επιβάτες της KLM. Μπορούν να μάθουν αν κάποιος που γνωρίζουν ταξιδεύει στην ίδια πτήση, ή να ανακαλύψουν ποιος άλλος θα βρίσκεται στο ίδιο συνέδριο στις ΗΠΑ, για παράδειγμα. Μέσα από το Meet & Seat, μπορουν να κανονίσουν να πιούν τον καφέ τους μαζί πριν από την πτήση τους, να επιλέξουν διπλανά καθίσματα ή να αποφασίσουν να μοιράσουν το ίδιο ταξί μετά από την πτήση.


Οι επιβάτες μπορούν να δουν μόνο άλλους συμμετέχοντες στο Meet & Seat μετά την σύνδεση του προφίλ τους στο Facebook ή στο LinkedIn με την πτήση τους. Μπορούν να αποφασίσουν ποιές προσωπικές πληροφορίες από το λογαριασμό τους στο Facebook ή στο LinkedIn θέλουν να μοιράσουν με άλλους επιβάτες.


Η υπηρεσία Meet & Seat είναι διαθέσιμη χρησιμοποιώντας τη Διαχείριση Κράτησής «Manage My Booking» στις υπερατλαντικές πτήσεις μόνο. Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν την θέση τους μέσω του «Manage My Booking» από 90 ημέρες μέχρι 48 ώρες πριν την αναχώρηση, και ως εκ τούτου, εύκολα να έρθουν σε επαφή με άλλους ταξιδιώτες.


Το Meet & Seat της KLM ξεκινά με ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε πτήσεις από Άμστερνταμ προς Σαν Φρανσίσκο, Νέα Υόρκη και Σάο Πάολο. Λίγο αργότερα, θα ανοίξει σταδιακά και προς άλλους υπερατλαντικούς προορισμούς.