Ακολουθώντας το motto “living on the badge,” η Lufthansa σας προσκαλεί σ’ένα εικονικό check in: Με τη νέα εφαρμογή Blue Legends από τη Lufthansa, οι επιβάτες μπορούν να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι τους μέσω των online κοινωνικών δικτύων.


Η εφαρμογή Blue Legends προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν «check in” σε όλα τα αεροδρόμια, τις αίθουσες αναμονής και τις πτήσεις της Lufthansa μέσω του foursquare. Αυτό, ωστόσο, δεν αντικαθιστά το πραγματικό check in για μια πτήση της Lufthansa. Oι επιβάτες επιβραβεύονται με αναβάθμιση κατηγορίας και badges για το όλο και πιο συστηματικό εικονικό check- in στις ιστοσελίδες της Lufthansa.


Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να γίνουν “Expert Pilots” στα δρομολόγια στα οποία ταξιδεύουν πιο συχνά. Όσοι ξυπνούν νωρίς και πραγματοποιούν check in πριν τις 06.00, επιβραβεύονται με το badge “Early Bird”. Και οποιοσδήποτε συγκεντρώσει περισσότερα από 388.000 χιλιόμετρα με τη Lufthansa θα κερδίσει το badge “To the Moon” (μέχρι το φεγγάρι). Κερδίζοντας όλο και περισσότερα badges, οι τακτικοί επιβάτες, οι οποίοι πραγματοποιούν πιο συχνά ηλεκτρονικό check in στις ιστοσελίδες της Lufthansa μπορούν με την εφαρμογή Blue Legends να γίνουν πραγματικοί «Θρύλοι των Ουρανών» (“legends of the skies”).


Το Blue Legends, μία από τις πρώτες 10 foursquare Connected Apps, έχει σχεδιαστεί γύρω στο online κοινωνικό δίκτυο για τον εντοπισμό τοποθεσίας, foursquare, και πλέον διατίθεται σε δοκιμαστική λειτουργία στη γκαλερί foursquare ή στην ιστοσελίδα www.lufthansa.com/blue-legends. Κατά κύριο λόγο το foursquare χρησιμοποιείται σε κινητές συσκευές. Με αυτή την εφαρμογή οι χρήστες μπορούν να δηλώνουν την τοποθεσία στην οποία βρίσκονται ανά πάσα στιγμή, μέσω των online κοινωνικών δικτύων, απλά ανοίγοντας την εφαρμογή και κάνοντας “check in.” Ο τακτικός χρήστης της υπηρεσίας αναβαθμίζεται στην κατηγορία “Mayor” αντί για “Expert Pilot.” Η θέση του χρήστη καθορίζεται είτε μέσω ραδιοφωνικής συχνότητας είτε μέσω GPS, ώστε η εφαρμογή μπορεί να δείχνει κοντινές τοποθεσίες για check in (όπως δημόσια κτίρια, σημεία ενδιαφέροντος, εστιατόρια).


Το 2009, η Lufthansa δημιούργησε την εφαρμογή MySkyStatus, που επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν αυτόματα ενημερώσεις του status τους σχετικά με τις πτήσεις τους, σε φίλους τους στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα, ενώ από το 2010, τα μέλη του προγράμματος Miles & More μπορούν να μοιράζονται τις ταξιδιωτικές συμβουλές τους μέσω της εφαρμογής MemberScout.