Πολλές και σημαντικές ήταν οι εξελίξεις για τον όμιλο Goldair Group, σε όλες του τις δραστηριότητες, δηλαδή στον τουριστικό τομέα, στην επίγεια εξυπηρέτηση αεροδρομίων και στον τομέα Cargo και Logistics.

Συγκεκριμένα, η Goldair Handling μέσα σε λιγότερους από 12 μήνες, εγκαινίασε και έθεσε σε πλήρη λειτουργία 8 επιπλέον αερολιμένες στην Ελληνική επικράτεια. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 7 εκατ. ευρώ η οποία έρχεται να εδραιώσει την ηγετική θέση της εταιρείας στην ελληνική αγορά επίγειας εξυπηρέτησης, αλλά και να τονώσει την τοπική οικονομία και αγορά εργασίας σε μια σειρά από τουριστικούς προορισμούς όπως Βόλος, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Λήμνο, Πάρο, Σκύρο, Άραξο, Κάρπαθο. Μαζί με αυτούς τους νέους σταθμούς η Goldair Handling είναι πλέον παρούσα σε 26 συνολικά εμπορικά αεροδρόμια της Ελλάδας.

Παράλληλα με το άνοιγμα των νέων σταθμών, η εταιρεία αύξησε το μερίδιο αγοράς που κατέχει χάρις στην επέκταση συμβολαίων συνεργασίας με σημαντικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων, Lufthansa, Cyprus, Turkish, Air France καθώς και Aegean Airlines, με την οποία η συνεργασία επεκτάθηκε στην Αλεξανδρούπολη, Ρόδο και Μυτιλήνη πέραν Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Με την σημερινή δομή του δικτύου και πελατολογίου, η εταιρεία απασχολεί στην Ελλάδα 1.700 άτομα, ενώ εξυπηρετεί 66.000 πτήσεις, 11 εκατ. επιβάτες και 31 εκατ. τόνους φορτίου.

Η εταιρεία συνεχίζει παράλληλα την παρουσία της και στο εξωτερικό ( Κύπρος και Βουλγαρία). Με την έναρξη λειτουργίας στο αεροδρόμιο Μπουργκάς στη Μαύρη Θάλασσα, φτάνοντας έτσι τα 4 αεροδρόμια στο εξωτερικό ( Λάρνακα, Πάφος, Σόφια & Μπουργκάς).

Οι συνολικές επενδύσεις μέχρι σήμερα της Goldair Handling ξεπερνούν τα 80 εκατ. ευρώ, παρά το πολύ υψηλό κόστος λειτουργίας που έχει η εταιρεία στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» λόγω των υπερβολικών χρεώσεων και παρά την απομάκρυνση από την χώρα μας μεγάλου αριθμού ξένων αεροπορικών εταιρειών.

Η Goldair αντιπροσωπεύει περισσότερες από 24 ξένες αεροπορικές εταιρείες τόσο για την μεταφορά επιβατών όσο και εμπορευμάτων, η Goldair Cargo κατάφερε το 2012, παρά τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες τις αγοράς, να βελτιώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά διευρύνοντας το πελατολόγιό της και αξιοποιώντας το ισχυρό δίκτυο μεταφοράς ομαδοποιημένων φορτίων για όλες τις πόλεις της Ευρώπης, ενώ η Goldair Tourism ενισχύει περαιτέρω την θέση της στο κομμάτι Business Travel με την συγκρότηση του νέου τμήματος Corporate Travel Services, καθώς και ενός ολοκληρωμένου δικτύου υπηρεσιών, ειδικά σχεδιασμένου, για την πλήρη κάλυψη των αναγκών του ναυτιλιακού κλάδου.