Όταν ο Γεώργιος Παπανδρέου είχε έρθει σε επαφές με το Κατάρ, με σκοπό την προσέλκυση επενδύσεων στη χώρα μας, οι Άραβες ζήτησαν να αγοράσουν τέσσερα Airbus A340, τα οποία ανήκαν στην τότε κρατική Olympic Airlines.

Όπως είχαν δηλώσει τότε οι Άραβες επιχειρηματίες, τα αεροσκάφη, τα οποία δεν ήταν καινούρια, δεν τους ενδιέφεραν ιδιαίτερα και είχαν σκοπό να τα χαρίσουν χωρίς να διευκρινίζουν το που. Αυτό που τους ενδιέφερε, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν να δουν κατά πόσο ήταν σε θέση η ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει σε μια τέτοια αγοραπωλησία.

Η αξία των αεροσκαφών ανερχόταν περίπου στα 180 εκατ. ευρώ, ενώ μετά την πώληση της Olympic στην MIG, πήραν το δρόμο της εκποίησης.

Έπειτα από τον διαγωνισμό του 2010, ο οποίος όμως δεν απέφερε καρπούς, έγινε και άλλος διαγωνισμός το 2011, όπου η αμερικανική εταιρεία Apollo Aviaton Group εκδήλωσε ενδιαφέρον για τα αεροσκάφη της Olympic, προφέροντας 40,4 εκατ. δολ και έτσι, η τελική συμφωνία υπεγράφη τον Ιούλιο του 2012. Από τότε έως σήμερα όμως, τα αεροσκάφη παραμένουν στο «Ελ. Βενιζέλος» και αυτό γιατί η Apollo δεν τα παραλαμβάνει ισχυριζόμενη ότι δεν είναι επαρκώς συντηρημένα.

Από την άλλη, το Δημόσιο αρνείται να διαθέσει και άλλα χρήματα για τη συντήρησή του, με αποτέλεσμα η διαδικασία της πώλησης να έχει «παγώσει».