Η Air France εγκαινίασε τη νέα οικονομική προσφορά της η οποία είναι διαθέσιμη σε 58 προορισμούς στο δίκτυο μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Από τις 7 Ιανουαρίου 2013, για ταξίδια από τις 6 Φεβρουαρίου 2013, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ:

– Το all-inclusive κλασικό προϊόν,

– Το MiNi προϊόν, απλοποιημένο που δεν προσφέρει μίλια στο πρόγραμμα Flying Blue και απευθύνεται σε πελάτες που ταξιδεύουν χωρίς αποσκευές, σε τιμές που ξεκινούν από 49€ συμπεριλαμβανομένων των φόρων.

H Air France έχει ως στόχο να προσαρμοστεί στις αλλαγές των αγοραστικών συμπεριφορών και στις νέες προσδοκίες των επιβατών, ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει να προσελκύσει νέους πελάτες. Με δύο συμπληρωματικές προσφορές που είναι διαθέσιμες όλο το χρόνο και συνδυάζονται, αυτή η νέα προσφορά ενισχύει την ελκυστικότητα της Air France. Απευθύνεται κυρίως στο 60% των πελατών που ψάχνουν για τις καλύτερες δυνατές τιμές και στο 40% των πελατών μικρών και μεσαίων αποστάσεων που ταξιδεύουν χωρίς αποσκευές.

Η προσφορά της Air France κάνει την ποιότητα προσιτή σε όλους: στο αεροσκάφος, όλοι οι πελάτες επωφελούνται από τις ίδιες υπηρεσίες. Στο έδαφος, η Air France προσφέρει βοήθεια σε όλους τους πελάτες της, μια σειρά από υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας που επιτρέπει στους πελάτες να διαχειρίζονται το ταξίδι τους από το Α έως το Ω στο smartphone τους και πολλές καινοτομίες για να εξοικονομήσουν χρόνο στο αεροδρόμιο κατά το check-in και την επιβίβαση.

«Με αυτή τη νέα προσφορά που καθιστά, την ποιότητα των υπηρεσιών της Air France προσιτή σε όλους, η Air France συνεχίζει να εφαρμόζει το επιχειρηματικό της σχέδιο Transform 2015, το οποίο έχει ως στόχο να θέσει τον πελάτη στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής της», δήλωσε ο Alexandre de Juniac, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Air France.