ArtworkΗ Ryanair, η μοναδική ευρωπαϊκή ultra-low cost αεροπορική εταιρεία, δημοσίευσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών για τον Αύγουστο του 2013, που επιβεβαιώνουν ότι ο αερομεταφορέας παραμένει Νο1 στην εξυπηρέτηση πελατών.

Κατά τη διάρκεια του Αυγούστου 2013, όπου η Ryanair έγινε η πρώτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία που μετέφερε πάνω από 9 εκατ. επιβάτες:

· 94% των 54.000 πτήσεων της Ryanair έφθασαν στην ώρα τους

· Η εταιρεία κατέγραψε λιγότερο από 1 παράπονο ανά 1.000 επιβάτες

· Η εταιρεία κατέγραψε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με τις αποσκευές ανά 2.000 επιβάτες

 

Αύγουστος

2012

2013

Χρονική συνέπεια πτήσεων

93%

94%

Παράπονα ανά 1000 επιβάτες

0,45

0,55

Παράπονα για αποσκευές ανά 1000 επιβάτες

0,42

0,44

Απάντηση στα παράπονα εντός 7 ημερών

99%

99%

 

Ο εκπρόσωπος της Ryanair, Robert Kiely, είπε πως «Η Ryanair μετέφερε πάνω από 9 εκατ. επιβάτες τον Αύγουστο, ενώ το 94% των 54.000 πτήσεων έφθασαν έγκαιρα στον προορισμό τους, καθώς η Ryanair συνεχίζει να βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών της. Η ασυναγώνιστη πολιτική της Ryanair συνεχίζει να ενθαρρύνει τους επιβάτες να στρέφονται προς το μέρος μας, γι’ αυτό και φέτος θα μεταφέρουμε πάνω από 81 εκατ. επιβατών».