skyserv_Στην καθιερωμένη ετήσια συνάντηση της Skyserv Handling Services (πρώην Olympic Handling) παρουσιάστηκε το νέο brand της εταιρείας και οι σταδιακές αλλαγές που θα λάβουν χώρα το προσεχές διάστημα για την  εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας, σηματοδοτώντας το «πέρασμα» από την εποχή της Olympic Handling, στην Skyserv.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η συμμετοχή στην ετήσια συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 12 και 14 Μαρτίου, ήταν μεγάλη από αεροπορικές εταιρείες, εκπροσώπους του business aviation και της εμπορευματικής κοινότητας αλλά και επιχειρηματιών του χώρου. Μεταξύ των εταιρειών που συμμετείχαν στη συνάντηση ήταν παλαιοί αλλά και νέοι πελάτες της Skyserv όπως η Ryanair, η Austrian Airlines, η ELAL, η Isair, η Transavia, η Finnair, η Adria Airways, η Bluebird Airways, η Cyprus Airways, η Egypt Air.

Στην ετήσια συνάντηση της Skyserv οι εκπρόσωποι των ξένων αεροπορικών εταιρειών είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν εκτιμήσεις με τα στελέχη της εταιρείας, να καταγράψουν τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται στη ραγδαία αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική αγορά, να έρθουν σε επαφή με τα διοικητικά στελέχη της εταιρείας στους προορισμούς στους οποίους επιχειρούν και τέλος να παρέχουν κατευθύνσεις και οδηγίες προς την εταιρεία για τις υπηρεσίες που επιθυμούν να προβάλλουν οι αεροπορικές εταιρείες στην ελληνική αγορά.