Airbus-A380Σύμφωνα με την τελευταία Πρόβλεψη Παγκόσμιας Αγοράς (Global Market Forecast, GMF) της Airbus, στα επόμενα 20 χρόνια (2013-2032), η κίνηση από και προς Γερμανία θα αυξάνεται κατά 3,5% ετησίως (ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 4.7%), οδηγώντας  στην ανάγκη για 1.821 αεροσκάφη  ως  ανάγκη να αντιμετωπισθούν οι αυξανόμενες  διεθνείς και εγχώριες απαιτήσεις της χώρας για τα εναέρια ταξίδια. Ο στόλος τον αεροσκαφών που εξυπηρετούν την Γερμανία θα αυξηθεί 80% από 1.013 που είναι  σήμερα σε 1.821 αεροσκάφη μέχρι το 2032 και προβλέπεται να αποτελείται από 1.338 μονού διαδρόμου, 386 διπλού διαδρόμου και 97 πολύ μεγάλα αεροσκάφη (VLA).

Η ζήτηση στην Ευρώπη για 5.950 νέα επιβατικά και φορτηγά  αεροσκάφη, αντιπροσωπεύει το 20% της παγκόσμιας ζήτησης με μία αγοραστική αξία 803 δισ. δολ. ΗΠΑ (η Βόρεια Αμερική στο 20% και η Λατινική Αμερική στο 8%). Αυτό συγκρίνεται με τις αναδυόμενες αγορές όπου η ανάπτυξη είναι ισχυρότερη, όπως στην Ασία και τον Ειρηνικό, που αντιπροσωπεύουν το 38% της παγκόσμιας ζήτησης.

“Η Γερμανία είναι η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά αερομεταφορών στον κόσμο και θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία, αλλά η ανάπτυξή της είναι μικρότερη από τον παγκόσμιο μέσο όρο”, είπε ο John Leahy, Chief Operating Officer Customers της Airbus. ‘”Με τις αερολιμενικές της υποδομές να περιορίζονται βλέπουμε την ανάγκη για μεγαλύτερα, λιγότερο θορυβώδη και πιο οικολογικά αποδοτικά αεροσκάφη, όπως επιβεβαιώνεται από τον αριθμό των VLA που αυξάνονται κατά πέντε φορές από 21 που είναι σήμερα σχεδόν στα 100 αεροσκάφη μέχρι το 2032″, πρόσθεσε ο ίδιος.

Η Γερμανία είναι σήμερα η μεγαλύτερη χώρα εξαγωγής στην Ευρώπη και απολαμβάνει την ισχυρότερη οικονομία. Είναι η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου και λόγω των  εξαγωγών  η σημασία των αερομεταφορών για τη Γερμανία δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Μέχρι το 2032, το Ντίσελντορφ θα ενταχθεί με τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο στις παγκόσμιες μεγαλουπόλεις της αεροπορίας.

Η Γερμανία έχει επτά κύριες αεροπορικές εταιρείες: Air Berlin, Condor, Germanwings, European Air Transport, Germania, Hamburg Airways και Lufthansa. Κάθε αεροπορική εταιρεία βασίζεται στα αεροσκάφη της Airbus κατά  ένα μέρος, αν όχι για το σύνολο του στόλου της. Με 387 αεροσκάφη Airbus σε λειτουργία (279 της οικογένειας αεροσκαφών Α320, 19 A300/A310s, 77 A330/A340s, και 12 αεροσκάφη τύπου Α380) με γερμανικούς μεταφορείς, η Airbus έχει αποκτήσει μερίδιο αγοράς πάνω από 65%, υπογραμμίζοντας την προτίμηση των γερμανικών μεταφορέων για τα αεροσκάφη της Airbus. Μέχρι σήμερα, υπάρχουν περίπου 180 αεροσκάφη Airbus στις τρέχουσες παράγγελλες προς εκτέλεση για παράδοση σε γερμανικούς μεταφορείς (150 τις οικογένειας αεροσκαφών Α320, 25 Α350 και  2 Α380).