amadeus-event-BaluxΣτα πλαίσια της εκδήλωσης της Amadeus Hellas, σε γνωστό κλαμπ των νοτίων προαστίων, πραγματοποιήθηκε το λανσάρισμα του Selling Platform Connect. Το νέο αυτό εργαλείο στοχεύει να εφοδιάσει τους συνεργάτες της Amadeus με προηγμένα και προσεκτικά σχεδιασμένα εργαλεία και λύσεις που θα τους επιτρέψουν να υπερέχουν επαγγελματικά, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Δεν ήταν όμως η μοναδική ανακοίνωση, καθώς στους προσκεκλημένους παρουσιάστηκε και το Amadeus Hellas Free App, ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ταξιδιωτική βιομηχανία που της επιτρέπει να συμβαδίζει με τα τελευταία νέα και τις εξελίξεις, διαθέσιμο σε IOS και Android.

Η κα. Εύα Καραμάνου, γενική διευθύντρια της Amadeus σε Ελλάδα και Κύπρο και αναπληρώτρια περιφερειακή διευθύντρια Νότιας Ευρώπης, δήλωσε τα εξής: «Η δέσμευσή μας στην καινοτομία είναι κομβικής σημασίας. Μεταξύ του 2004 και του 2013 η Amadeus επένδυσε 2,5 δισ. ευρώ στην Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D), πράγμα που μας καθιστά, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση, την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας σε επενδύσεις καινοτομίας στον ταξιδιωτικό και τουριστικό τομέα στην Ευρώπη. Συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας για να διαμορφώσουμε το μέλλον του ταξιδιού».

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των κορυφαίων ταξιδιωτικών πρακτορείων, οργανισμών, αεροπορικών εταιρειών, αεροδρομίων και ξενοδοχείων, οι οποίοι στη συνέχεια αντάλλαξαν εμπειρίες, επευφήμησαν τους τυχερούς που κέρδισαν τις 10 ταμπλέτες τελευταίας τεχνολογίας και απόλαυσαν δροσερά ποτά υπό τους ήχους της μουσικής δίπλα στη θάλασσα.