Airbus A320 neoΗ μέγιστη χωρητικότητα των A320neo και A320ceo θα αυξηθεί σε 189 θέσεις (έναντι 180 θέσεων σήμερα), σε συνδυασμό με μια νέα επιλογή για φαρδύτερους ολισθητήρες εκκένωσης, ενώ η μέγιστη πιστοποιημένη χωρητικότητα του A321neo θα αυξηθεί σε 240 θέσεις (έναντι 220 θέσεων σήμερα), με μία νέα διάταξη της πόρτας. Αυτή θα αξιοποιήσει ένα επιπλέον ζευγάρι παράθυρα εξόδου πάνω απ’ τα φτερά για να επιτρέψει την απρόσκοπτη διάταξη των καθισμάτων από τα παράθυρα κινδύνου ως την Πόρτα 1. Εν τω μεταξύ, τα A319neo και A319ceo θα είναι σε θέση να φιλοξενήσουν έως και 156 θέσεις (έναντι 145 σήμερα) σε μία single-class, υψηλής πυκνότητας διαρρύθμιση καμπίνας, με ένα μόνο παράθυρο εξόδου κινδύνου στα φτερά, αντί των δύο που απαιτούνται σήμερα.

Επιπλέον, η οικογένεια αεροσκαφών Α320, η οποία καθόρισε το πρότυπο της βιομηχανίας για την περιβαλλοντική ησυχία όταν αρχικά μπήκε σε υπηρεσία, έχει γίνει πλέον ακόμα πιο «ήσυχη» μετά την εισαγωγή μικρών εκτροπέων ροής αέρα κάτω από τα φτερά. Αυτές οι συσκευές που εφαρμόσθηκαν στην παραγωγή το Μάιο 2014, είναι τώρα επίσης διαθέσιμες ως μια τροποποίηση εκσυγχρονισμού . Τοποθετημένες ακριβώς μπροστά από τις κοιλότητες κάτω από τα φτερά που συνδέονται με το σύστημα προστασίας υψηλής πίεσης καυσίμων, οι συσκευές αυτές εμποδίζουν τις κοιλότητες από την παραγωγή ενός χαρακτηριστικού ήχου «σφυρίγματος» που μπορεί μερικές φορές να ακούγεται στο έδαφος όταν οι μηχανές βρίσκονται σε αδράνεια κατά τη φάση της τελικής προσέγγισης και μεταξύ απόστασης 12 και 50 χλμ από το σημείο προσγείωσης του αεροσκάφους στο διάδρομο.