Στις 10 Οκτωβρίου λήγει η προθεσμία κατάθεσης των προσφορών προς το ΤΑΙΠΕΔ από τους ενδιαφερόμενους για τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

diagoras airportΤο αίτημα να δοθεί περισσότερος χρόνος για την επεξεργασία των τελικών προσφορών αναδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον για τα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια.

Το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι ήδη αυξημένο καθώς εκτός της ανάκαμψης που έχουν τα αεροδρόμια το 2014 με την έκρηξη του τουρισμού η συγκεκριμένη διαδικασία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αποκρατικοποιήσεις της χώρας μας που θα συνοδευτεί με επενδύσεις τουλάχιστον 220 εκατ. ευρώ (εντός τριετίας) από τους επενδυτές για την αναβάθμιση των αεροδρομίων αυτών.

Στην πρώτη ομάδα παραχώρησης ανήκουν τα αεροδρόμια
– Θεσσαλονίκης,
– Κέρκυρας,
– Χανίων,
– Κεφαλλονιάς,
– Ζακύνθου,
– Ακτίου,
– Καβάλας.

Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια
– Ρόδου,
– Κω,
– Σάμου,
– Μυτιλήνης,
– Μυκόνου,
– Σαντορίνης
– Σκιάθου

Από τη Ρόδο, τη Θεσσαλονίκη, την Κω, την Κέρκυρα και τα Χανιά προβλέπεται ότι περνούν περισσότεροι από 13 εκατ. επιβάτες, απορροφώντας το 71% της επιβατικής κίνησης. Για τα συγκεκριμένα αεροδρόμια προβλέπεται επένδυση αξίας άνω των 100 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών.

Οι αερολιμένες Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας είναι αναπτυσσόμενοι μεσαίου μεγέθους και απαιτούν την πραγματοποίηση έργων υποδομής ύψους 95 εκατ. ευρώ. Βάσει των δεδομένων του 2013, ο αριθμός των αφίξεων στα συγκεκριμένα αεροδρόμια διαμορφώθηκε περίπου στα 4 εκατομμύρια.