Celestyal Cruises«Πρεσβευτής» της ελληνικής κρουαζιέρας σε όλον τον κόσμο γίνεται η Louis Cruises μετά και το νέο brand που λανσάρει από το Σεπτέμβριο, το Celestyal Cruises.
«H Celestyal αποτελεί το επιστέγασμα και την «ομπρέλα» για το νέο, καθαρά ελληνικό προϊόν που η εταιρεία ξεκίνησε να αναπτύσσει από το 2013», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Louis Cruises, Kυριάκος Aναστασιάδης.
Η Louis Cruises συνεχίζει κανονικά τις δραστηριότητές της τόσο στον τομέα των κρουαζιέρων όσο και στον τομέα των ναυλώσεων και της διαχείρισης πλοίων. Tα δύο brands θα πρεσβεύουν, τώρα περισσότερο από ποτέ, την ελληνική κρουαζιέρα. Παράλληλα, η Louis Cruises χρησιμοποιεί ένα ακόμα brand, την Cuba Cruises που λάνσαρε για πρώτη φορά το χειμώνα 2013 – 2014, δρομολογώντας το Louis Cristal σε 7ήμερες κρουαζιέρες γύρω από την Kούβα με προσέγγιση και στη Tζαμάικα.
H ανοδική πορεία και η αύξηση του αριθμού επιβατών που παρουσιάζει η εταιρεία και κατ’ επέκταση η ελληνική κρουαζιέρα σε συνδυασμό με την αναδιάρθρωση και αναβάθμιση του προϊόντος της Louis Cruises, αποτελούν καθοριστικά στοιχεία που οδήγησαν στην παρουσίαση ακόμα ενός brand της Louis Cruises, το οποίο θα προωθεί την ελληνική φιλοξενία, ιστορία, πολιτισμό και κουζίνα στις διεθνείς αγορές.
Για τη φετινή χρονιά ο κ. Αναστασιάδης ανέφερε ότι από τις επιβεβαιωμένες κρατήσεις υπάρχει αύξηση της τάξης του 40% σε σχέση με το 2013, ενώ για το 2015 «ακόμα δεν έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα, αλλά η εκτίμηση για τη μέχρι τώρα πορεία κρατήσεων είναι απολύτως θετική με εκτιμώμενο ποσοστό αύξησης στις κρατήσεις groups περίπου 15% μέχρι αυτή τη στιγμή».