stock-footage-flight-information-on-timeΗ Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαρτίου. Συγκεκριμένα:
92% από περισσότερες από 39,000 πτήσεις έφτασαν στην ώρα τους
Λιγότερο από ένα παράπονο για κάθε 2,000 επιβάτες
Λιγότερο από 1 παράπονο για αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
 O Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“Η Ryanair μετέφερε πάνω από 6.67 εκ. πελάτες τον Μάρτιο, με το 92% των 39,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των πελατών μας. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε πλέον να μεταφέρουνε δεύτερη μικρή χειραποσκευή, να κάνουνε γρηγορότερες κρατήσεις και να καταχωρίσουνε τα στοιχεία τους στην πιο εύχρηστη ιστοσελίδα και ολοκαίνουργια εφαρμογή μας. Οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε επίσης να ταξιδέψουνε με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης για κινητά, να έχουνε αριθμημένες θέσεις και να χρησιμοποιούν τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές τους καθόλη την διάρκεια της πτήσης τους, καθώς η Ryanair, εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες της αγορές της”.

Mάρτιος

2014

2015

Πτήσεις στην ώρα τους

92%

92%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

0.40

0.47

Παράπονα για αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.36

0.50

Παράπονα που απαντήθηκαν

99%

99%