RyanairΗ Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου. Συγκεκριμένα:
·         90% από 52,000 πτήσεις φτάσανε στην ώρα τους
·         Λιγότερο από 1 παράπονο ανά πελάτη για κάθε 1,000 πελάτες (μικρή αύξηση λόγο απεργίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην Γαλλία)
·         Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2,000 πελάτες.
·         Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 9εκ πελάτες των Απρίλιο με το 90% από τις  52,000 πτήσεις μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς εξακολουθούμε να αναβαθμίζουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι πελάτες της Ryanair, μπορούνε πλέον να μεταφέρουνε δεύτερη μικρή χειραποσκευή, να κάνουν ταχύτερες κρατήσεις, να καταχωρούν τα στοιχεία τους στην πιο εύχρηστη ιστοσελίδα και εφαρμογή μας και να ταξιδεύουνε με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις αγορές μας”.
Απρίλιος

2014

2015

Πτήσεις στην ώρα τους

91%

90%

Παράπονα για κάθε 1,000 πελάτες

0.29

0.94

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 πελάτες

0.37

0.48

Παράπονα τα οποία απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%