Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο του Stanford με επικεφαλής τον Jamie Zeitzer, το jet lag έχει τρόπους αντιμετώπισης αρκεί να «κοροϊδέψουμε» λίγο το μυαλό μας και να δώσουμε χρόνο στο σώμα μας να προσαρμοστεί. Σύμφωνα με τις έρευνες αρκεί να χρησιμοποιήσουμε ένα φως που αναβοσβήνει κατά τη διάρκεια που κοιμόμαστε ή να καθόμαστε μπροστά από έντονο φως κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Πολλοί είναι εκείνοι που υποφέρουν από τις επιπτώσεις της αλλαγής της ώρας από χώρα σε χώρα ενώ το σώμα «προσπαθεί» να βρει τους κανονικούς του ρυθμούς. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, εάν ο άνθρωπος κοιμηθεί έτσι τη νύχτα πριν κάνει ένα μεγάλο ταξίδι, βοηθάει τον οργανισμό του να προσαρμοστεί ευκολότερα στη διαφορά της ώρας.