«Σκάνδαλο» χαρακτήρισε ο Παναγιώτης Ρουμελιώτης, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το γεγονός ότι το ΤΑΙΠΕΔ να προχωρήσει από τώρα σε παράταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου, η οποία λήγει σε 10 χρόνια, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΣ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, μπορεί η παράταση της σύμβασης να αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση, ωστόσο, οι όροι της νέας σύμβασης καθορίζονται από το Δημόσιο και όχι από το ΤΑΙΠΕΔ.

Παράλληλα, δεν δίστασε να αποκαλέσει «σκάνδαλο» τις κινήσεις Πιτσιόρλα σχετικά με την παράταση της σύμβασης παραχώρησης, οι οποίες δεν εμπεριέχουν πολιτικές εντολές. Κατά τον κ. Ρουμελιώτη, πριν ο κ. Πιτσιόρλας απευθύνει στον ίδιο τις επιστολές που του απέστειλε, θα έπρεπε να έχει συζητήσει το θέμα με τους αρμόδιους υπουργούς και πιθανώς με τον πρωθυπουργό. Στην πράξη, ο πρόεδρος του ΔΑΑ κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ ότι κινείται αυτόνομα και χωρίς την εντολή της κυβέρνησης. «Το ΤΑΙΠΕΔ θα έπρεπε πριν αποστείλει την οποιαδήποτε επιστολή… να το συζητήσει με τους αρμόδιους υπουργούς, Οικονομικών, Μεταφορών, και σε υψηλότερο επίπεδο, προκειμένου να καθοριστούν οι όροι με τους οποίους θα γίνει αυτή η διαπραγμάτευση», είπε χαρακτηριστικά. Και προσέθεσε: «Το σκάνδαλο –γιατί, πραγματικά, εγώ τα λέω έξω από τα δόντια– συνίσταται, με βάση την υφιστάμενη σύμβαση, αν καθοριστεί για την επέκταση της σύμβασης κατά 20 χρόνια Χ τίμημα, θα πρέπει το ελληνικό Δημόσιο, ως μέτοχος του “Ελ. Βενιζέλος“, να συμμετάσχει, δηλαδή να πληρώσει, αυτή την επέκταση, όταν το 2026 θα είναι εξολοκλήρου δικό του και δεν θα έχει να πληρώσει τίποτα, μόνον θα εισπράξει… Εγώ δεν δέχομαι το ελληνικό Δημόσιο να πληρώσει από τα αποθεματικά της εταιρείας, που ανέρχονται σε 300 εκατ. ευρώ και του αναλογούν 165 εκατ. ευρώ, την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης».