Πέντε διεθνείς social media experts θα παρουσιάσουν καίριες πρακτικές για τις επιχειρήσεις του τουρισμού, στο Social Media in Tourism Conference που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Απριλίου στην Αθήνα, στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη».

Tο 50% των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου πιστεύουν, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, ότι οι επιχειρήσεις τους υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσον αφορά την παρουσία τους στα ψηφιακά μέσα. Tην ίδια στιγμή, το 52% των χρηστών του Facebook δηλώνουν ότι τα σχέδια τους για διακοπές επηρεάζονται από τις φωτογραφίες και τα σχόλια των φίλων τους.

Ο Kaspar Strandskov, ειδικός του online digital marketing, θα μιλήσει για τα μυστικά της σωστής αξιοποίησης του Instagram ως μέρους μιας ολοκληρωμένης online στρατηγικής.

O Nigel Camp, video expert, θα εξηγήσει τη σημασία του βίντεο για τη μεγιστοποίηση της προβολής της επιχείρησης online. Επιπλέον, μέσα από ένα πρακτικό workshop διάρκειας μίας ώρας, θα παρουσιάσει τεχνικές για τη δημιουργία βίντεο επαγγελματικής ποιότητας με βασικό εξοπλισμό το smartphone.

Το περιεχόμενο του συνεδρίου περιλαμβάνει επίσης επιλεγμένα best practices ελληνικών ξενοδοχείων, ταξιδιωτικών γραφείων και οργανισμών τουριστικής προβολής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους ομιλητές και τη θεματολογία του συνεδρίου, επισκεφτείτε το www.socialtourismconference.gr .

Αναγνωρίζοντας ότι τα social media αποτελούν ένα από τα πιο καυτά θέματα τόσο σε επίπεδο branding, όσο και αύξησης πωλήσεων, το Social Tourism Conference φέρνει στην Αθήνα τη Δευτέρα 11 Απριλίου 2016 πέντε international social media experts που θα απαντήσουν σε όλα τα καίρια ερωτήματα των επαγγελματιών του τουρισμού.

Ο Peter Minkjan, ένας από τους κορυφαίους «ειδικούς» του Facebook στην Ευρώπη, θα μιλήσει για τα μυστικά της επιτυχούς αξιοποίησης της δημοφιλούς πλατφόρμας από brands του τουρισμού. 

Ο Michael Kessler, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της ReviewPro, θα παρουσιάσει οκτώ στρατηγικές που έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία ξενοδοχεία διεθνώς για να βελτιώσουν την κατάταξή τους στο TripAdvisor, αλλά και τρόπους για την ελαχιστοποίηση των αρνητικών κριτικών.

O Vincent Ramelli, CEO της Wihp Hotels, θα εξηγήσει τις βάσεις μιας επιτυχημένης στρατηγικής metasearch, ικανής να πολλαπλασιάσει τις απευθείας κρατήσεις.