Εδώ και καιρό υπάρχουν φήμες ότι το Messenger του Facebook, θα διευρύνει τις υπηρεσίες που προσφέρει και δε θα είναι μόνο μία πλατφόρμα επικοινωνίας. Μάλιστα, μία υπηρεσία η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί πριν κάποιες μέρες, μας δείχνει πώς ακριβώς έχει στο μυαλό του το μέλλον της εφαρμογής ο Mark Zuckerberg. Η KLM Royal Dutch Airlines δίνει στους επιβάτες τη δυνατότητα να λαμβάνουνε ειδοποιήσεις για τις πτήσεις μέσω του Messenger. Εάν ο επιβάτης συμφωνήσει κατά τη διάρκεια που κάνει μία κράτηση, η KLM θα του στέλνει μήνυμα μέσω της εφαρμογής του Messenger, το οποίο θα επιβεβαιώνει την κράτηση και θα τον ενημερώνει για οποιαδήποτε αλλαγή που αφορά την πτήση. Επίσης θα στέλνει μία κάρτα επιβίβασης, την οποία ο επιβάτης θα χρησιμοποιεί για να περάσει από τον έλεγχο του αεροδρομίου και για να μπει μέσα στο αεροπλάνο.

Οι επιβάτες μπορούν να συνομιλούν με το τμήμα υποστήριξης πελατών της  KLM μέσω του Messenger.

Οι ψηφιακές κάρτες επιβίβασης δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά το Messenger θα λειτουργεί σαν μία διασύνδεση μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας. Εξάλλου είναι σύνηθες για την KLM να κρατάει επαφή με τους πελάτες της και αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος διότι πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν ήδη καθημερινά το Messenger για να επικοινωνούν με τους φίλους τους. Η KLM μέσω της εφαρμογής δεν θα στέλνει απλά ειδοποιήσεις για την πτήση αλλά και οι επιβάτες θα είναι σε θέση να επικοινωνήσουν με το τμήμα υποστήριξης πελατών μέσω του Messenger.