Σημαντικές αλλαγές καταγράφονται στα γαμήλια ταξίδια κατά την τελευταία 5ετία, καθώς, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της μεγάλης ξενοδοχειακής αλυσίδας Westin, η διεύρυνση του πλούτου, η ψηφιακή συνδεσιμότητα και η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υπηρεσίες υγείας/ευεξίας, έχουν μεταβάλλει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο τα ζευγάρια κάνουν κράτηση, προγραμματίζουν και βιώνουν το γαμήλιο ταξίδι.

Η έρευνα, που διεξήχθη σε συνεργασία με την StudyLogic, σε δείγμα 4.000 ζευγαριών από τη Β. Αμερική, αποκαλύπτει ότι τα ζευγάρια αναζητούν πλέον περισσότερο ενεργητικές δραστηριότητες καθώς και να ταξιδέψουν σε περισσότερους προορισμούς μέσα σε μικρότερη χρονική περίοδο.Στατιστικά, οι άνθρωποι παντρεύονται σε μεγάλες ηλικίες και συχνά έχουν την άνεση να ταξιδέψουν ως ζευγάρι πριν τη «μεγάλη ημέρα».

Επομένως, αυτό που ζητούν από το γαμήλιο ταξίδι έχει αλλάξει δραματικά, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Διαχείρισης Brand της Westin Hotels & Resorts, Bob Jacobs.Έτσι, διαθέτοντας αρκετές ημέρες άδειας από τη δουλειά, αυξανόμενος αριθμός ζευγαριών ταξιδεύει περισσότερο σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Ο αριθμός των ζευγαριών που έχουν επισκεφθεί περισσότερους από έναν προορισμούς στο γαμήλιο ταξίδι έχει αυξηθεί από 35% σε 70% την τελευταία πενταετία.

Οι νεόνυμφοι αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στη μετάβαση, προτιμώντας κοντινότερους και με πυκνές συνδέσεις προορισμούς.

Τρία στα 4 ζευγάρια κάνουν γαμήλιο ταξίδι εντός ΗΠΑ και Καναδά, και τα ταξίδια στον Καναδά έχουν τριπλασιαστεί στη Β. Αμερική την τελευταία 5ετία και τετραπλασιαστεί στην ορεινή δυτική περιοχή των ΗΠΑ.Τους καλοκαιρινούς και χειμερινούς μήνες, τα ξενοδοχεία της Westin από το Beaver Creek και το Blue Mountain καταγράφουν σημαντική ανάπτυξη στα γαμήλια ταξίδια την τελευταία διετία.

Πριν φτάσουν στο ξενοδοχείο, για παράδειγμα, τα ζευγάρια μπορούν να προγραμματίσουν μια περιήγηση με ελικόπτερο ή να κάνουν σκι ή ποδηλασία πριν κάνουν κράτηση σε σπα και στο εστιατόριο. Δεδομένης της ανάπτυξης της παγκόσμιας βιομηχανίας υγείας/ευεξίας και του γεγονότος ότι η ευεξία έχει μετατραπεί σε τρόπο ζωής, η τάση των νεόνυμφων να προτιμούν τις υπηρεσίες αυτές την τελευταία 5ετία.

Το 80% όσων συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι ήταν πιο ενεργητικοί και πιο κοντά στον υγιεινό τρόπο ζωής κατά τη διάρκεια του γαμήλιου ταξιδιού παρά στο σπίτι. Εάν μάλιστα τους δινόταν η ευκαιρία να επαναλάβουν το γαμήλιο ταξίδι, το 44% θα προτιμούσε να ήταν πιο ενεργητικό.

Το 50% των ζευγαριών ανέφεραν ότι η χαλάρωση και το σπα κάνει πιο αξιομνημόνευτο το ταξίδι, ενώ το 40% προτιμά δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, ως έναν τρόπο να χαλαρώσει, να αποσυνδεθεί και την ίδια ώρα να νιώσει τουρίστας.Το 2015, η Westin κατέγραψε αύξηση 16% στη ζήτηση για τη συνεργασία του Gear Lending με τη New Balance, η οποία έδινε πρόσβαση στους επισκέπτες σε όργανα γυμναστικής χωρίς να χρειαστεί να τα κουβαλήσει κανείς. Τέλος, τα ζευγάρια δεν διακόπτουν την ρουτίνα υγείας προ γάμου.

Όλοι μιλούν για τη δίαιτα του γάμου και για την υπόθεση ότι μόλις ο γάμος ολοκληρωθεί, τα ζευγάρια θα χαλαρώσουν τις υγιεινές δραστηριότητες. Τα δεδομένα όμως δείχνουν ότι 4 στους 5 αύξησαν το ενδιαφέρον τους για ενεργητικές δραστηριότητες και υγιεινές επιλογές διατροφής κατά τη διάρκεια του γαμήλιου ταξιδιού, θέτοντας τις προϋποθέσεις για συνέχιση των συνηθειών αυτών και μετά το γάμο.