Παρά το γεγονός ότι η British Airways είχε ως μότο τη φράση «όποτε και όπου και αν ταξιδεύετε, προσφέρουμε δωρεάν σνακ ή γεύμα και ποτό», τα δεδομένα άλλαξαν και μάλλον και η πολιτική της εταιρείας.

Εξαιτίας του ανταγωνισμού που υπάρχει μεταξύ των βρετανικών αεροπορικών εταιρειών και με την παρουσία αρκετών low cost αεροπορικών, οδήγησαν τη γνωστή εταιρεία στην απόφαση να μην παρέχει πλέον δωρεάν γεύματα στους επιβάτες της.

Σύμφωνα με την Independent, η οποία όπως αναφέρει έχει πληροφορίες από «πηγές», ο βρετανικός αερομεταφορέας προσανατολίζεται να χρεώνει το φαγητό που προσφέρει στους επιβάτες της οικονομικής θέσης για τα μικρής απόστασης ταξίδια. Παρόλο που το δωρεάν catering αποτελούσε σήμα κατατεθέν για την εν λόγω εταιρεία, ίσως ήρθε η ώρα να γίνουν κάποιες αλλαγές όσον αφορά αυτή την πολιτική. 

Ο Alex Cruz, που ανέλαβε καθήκοντα νέου προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου τον περασμένο μήνα, φαίνεται να ακολουθεί νέα πολιτική με το βλέμμα στραμμένο στον ανταγωνισμό με τις low – cost εταιρείες, όπως είναι η easyJet και η Ryanair, που χρεώνουν τα γεύματα και τα ποτά στους επιβάτες τους.

Το δημοσίευμα στην Independent υποστηρίζει ότι η χρέωση των γευμάτων στην οικονομική θέση θα αυξήσει τα έσοδα της εταιρείας και θα διευκολύνει τον ανταγωνισμό με τις «χαμηλού κόστους» αεροπορικές εταιρείες, δίνοντας στην British Airways την δυνατότητα να μειώσει τα ναύλα της και να μπορέσει να ανταγωνιστεί τις εταιρείες χαμηλού κόστους.

Η easyJet από την ίδρυσή της το 1995 χρεώνει τα ελαφρά γεύματα στους επιβάτες μικρών αποστάσεων, όπως για παράδειγμα ένα σάντουιτς με ψωμί φοκάτσια που κοστίζει 4.50 λίρες. Στο σχετικό δημοσίευμα αναφέρεται ότι οι πτήσεις στην οικονομική θέση σε προορισμούς στην Ευρώπη, όπως είναι η Αθήνα και η Κωνσταντινούπολη, η British Airways μέχρι σήμερα προσέφερε ένα δωρεάν γεύμα με τρία πιάτα ενώ σε πιο σύντομες διαδρομές προσέφερε δωρεάν σνακ.