Η νέα διαφημιστική καμπάνια της travelplanet24 μας προτρέπει να διαλέξουμε καλοκαίρι προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές στα εισιτήρια.

H travelplanet24, ξεκινάει από σήμερα, 21 Ιουνίου, τη νέα της ραδιοφωνική διαφημιστική καμπάνια με θέμα «Διάλεξε καλοκαίρι». Στόχος της καμπάνιας είναι να εμπνεύσει τους ακροατές να κλείσουν αεροπορικά ή ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τις καλοκαιρινές τους διακοπές στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό μέσα από την ιστοσελίδα ή την iOS εφαρμογή της travelplanet24.

Το διαφημιστικό σποτ, το οποίο αποτελείται από τρεις ιστορίες, παρουσιάζει στον ακροατή αντιθετικές καταστάσεις ταυτόσημες του «ελληνικού καλοκαιριού» , και τον καλεί να επιλέξει την κατάσταση που τον εκφράζει και να ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι όσο κοντά ή… μακριά θέλει.

Έτσι, με καλοκαιρινή διάθεση, η travelplanet24, προτρέπει το κοινό, μέσα από τις αντιθέσεις για τα τζιτζίκια, τη χωριάτικη σαλάτα και τις ρακέτες, να ταυτιστεί και να διαλέξει το καλοκαίρι του, εντός ή και εκτός Ελλάδας. Η travelplanet24, με την εξειδίκευσή της στα ακτοπλοϊκά αλλά και στα αεροπορικά εισιτήρια, είναι το μέσο με το οποίο μπορεί ο ακροατής να κλείσει τα εισιτήρια των καλοκαιρινών του διακοπών, για την Ελλάδα ή το εξωτερικό, σε απίστευτες τιμές.

Το ραδιοφωνικό σποτ, του οποίου την ιδέα και την παραγωγή επιμελήθηκε η Isobar, θα μεταδοθεί σε 18 ραδιοφωνικούς σταθμούς (14 στην Αθήνα , 4 στην Θεσσαλονίκη), και η ιδέα θα ενσωματωθεί σε όλα τα κανάλια προβολής του διαδικτύου (YouTube, Google display, κ.α.) για μια ολοκληρωμένη επικοινωνία.