Η αεροπορική εταιρεία Ryanair ανακοίνωσε στις 12 Ιουλίου τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών για τον Ιούνιο, ενός μήνα επηρεασμένου από τις απεργίες των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, οι οποίες συνέβαλλαν σε σημαντικές καθυστερήσεις και στην ακύρωση περισσότερων από 400 πτήσεων.

Συγκεκριμένα:

  • Το 81% των 60,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Ιούνιο (από 91% τον Ιούνιο του 2015 λόγω των απεργιών των ΕΕΚ).
  • Λιγότερο από 1.5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες. 
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

 

Ιούνιος

2015

2016

Πτήσεις στην ώρα τους

91%

81%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

0.60

1.41

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.52

0.56

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%

 

 

Ο Robin Kiely της Ryanair δηλωσε: 

«Τον Ιούνιο, η Ryanair μετέφερε πάνω από 10.6 εκατομμύρια πελάτες, με το 81% των 60.000 πτήσεων να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, λόγω των επαναλαμβανόμενων απεργιών των Γάλλων ΕΕΚ. Για ακόμα μία φορά καλούμε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λάβει μέτρα ώστε να μειώσει το αντίκτυπο των απεργιών με τους παρακάτω τρόπους: 

  1.   Τα αιτήματα των Γάλλων ΕΕΚ να προωθούνται  μέσω δεσμευτικής διαιτησίας και όχι απεργίας.
  2.   Να επιτρέπεται σε ΕΕΚ άλλων Ευρωπαϊκών χωρών να συντονίζουν τις πτήσεις στον Γαλλικό εναέριο χώρο κατά την διάρκεια απεργιών των Γάλλων ΕΕΚ. 
  3.  Κατά την διάρκεια των απεργιών να προστατεύονται οι πτήσεις εντός του Γαλλικού εναέριου χώρου.
  4.  Να επιτρέπεται στις αεροπορικές εταιρίας να ανακτούν τα έξοδά που τους ορίζει ο νόμος ΕΕ 261.

Ήρθε η ώρα για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λάβει μέτρα ώστε να αποτρέψει περαιτέρω καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων οι οποίες επηρεάζουνε τα σχέδια εκατομμυρίων Ευρωπαίων πολιτών».