Ανακοίνωση στο Candia News απέστειλε η Ryanair, μέσω της οποίας απαντάει για το περιστατικό στο αεροδρόμιο Χανίων όπου οι επιβάτες έμειναν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο λόγω προβλήματος στο αεροσκάφος, για 13 ώρες.

Αναλυτικά, η εταιρία αναφέρει:

«H συγκεκριμένη πτήση από τα Χανιά προς την Πάφο (13 Αυγούστου) καθυστέρησε στην αναχώρηση λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους. Η Ryanair προσέφερε 6 κουπόνια φαγητού στον κάθε επιβάτη, ενώ οι μηχανικοί της εταιρίας διόρθωσαν το τεχνικό πρόβλημα πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους το πρωί της Κυριακής. Η Ryanair ζητάει συγνώμη από τους επιβάτες της πτήσης για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία που μπορεί να τους δημιούργησε αυτή η καθυστέρηση».

“This flight from Chania to Paphos (13 Aug) was delayed ahead of take-off due to a minor technical issue with the aircraft. Customers were issued with 6 sets of refreshment vouchers, while Ryanair engineers repaired the fault, before the aircraft departed to Paphos on Sunday morning. Ryanair sincerely apologised to all affected customers for this delay.”