Έδωσαν τα χέρια η “Discover The World” με τον ευρωπαϊκό αερομεταφορέα “bmi regional” για την κάλυψη των πωλήσεων σε 36 βασικές αγορές στο δίκτυο της “Discover The World”.

Η συνεργασία αναθέτει στη “DTW” την αυξανόμενη παρουσία της bmi regional στις συγκεκριμένες αγορές με την υποστήριξη των περιφερειακών πωλήσεων της και των εμπορικών δραστηριοτήτων. Παράλληλα με τις επιχειρήσεις και τους ταξιδιώτες αναψυχής, η εταιρεία θα πρέπει να επιφορτιστεί με την εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς, με ιδιαίτερη έμφαση σε κύριους κόμβους της, συμπεριλαμβανομένων του Μονάχου και του Μπρίστολ.

«Ως μέρος της συνεχιζόμενης ανάπτυξης της bmi regional όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της και τα έσοδα της διεθνώς, ψάχναμε για έναν παγκόσμιο συνεργάτη με αποδεδειγμένη εμπειρία και μεγάλη επιρροή στις αγορές. Η “Discover The World” ήταν μια φυσιολογική επιλογή. Πιστεύουμε ότι το εκτεταμένο δίκτυο της DTW και η κατανόηση που έχει για τις αγορές θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε την παγκόσμια βάση πελατών μας», δήλωσε ο Jochen Schnadt, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της bmi regional.

Η Jenny Adams, Διευθύνων Σύμβουλος της Discover The World, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την ευκαιρία να αναπτύξουμε περαιτέρω το κανάλι πωλήσεων ταξιδιωτικών γραφείων της bmi regional στους τομείς επιχειρηματικότητας και αναψυχής από ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών αγορών χωρίς σύνδεση που περιλαμβάνουν τις ΗΠΑ, την Ισπανία, την Ιαπωνία και την Αυστραλία.”