Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα, (11 Ιανουαρίου), τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου.

Πιο συγκεκριμένα:

· Το 84% των περισσότερων από 51,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Δεκέμβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).  

· Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.

· Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.

· Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.    

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:  

“H Ryanair μετέφερε 9 εκατομμύρια πελάτες τον Δεκέμβριο,  με το 84% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”  

 

Δεκέμβριος

2015

2016

Πτήσεις στην ώρα τους

86%

84%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

1.30

1.38

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.63

0.66

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%