Επιβάτες από όλο τον κόσμο βρίσκονται καθηλωμένοι στο αεροδρόμιο της Λισαβόνας λόγω βλάβης στο σύστημα παροχής καυσίμων.

Τα αεροσκάφη έχουν μείνει καθηλωμένα στον διάδρομο καθώς αναμένεται οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου να ανακοινώσουν πότε θα δοθεί λύση στο πρόβλημα.

Με αφορμή την ταλαιπωρία των επιβατών, ο υπεύθυνος νομικών θεμάτων της εταιρίας AirHelp, Christian Nielsen αναφέρει:

«Συμβουλεύουμε τους επιβάτες που βρίσκονται σε αυτή τη θέση να ζητήσουν αποζημίωση σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 261 και να επιμείνουν στο δικαίωμά τους για φαγητό και διαμονή, αν κριθεί αυτό απαραίτητο. Αν και η βλάβη στις αντλίες καυσίμων επηρέασε πολλές πτήσεις στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο της Λισαβόνα, ωστόσο ο ανεφοδιασμός καυσίμων είναι στις δραστηριότητες των αερομεταφορέων και όχι μια έκτακτη κατάσταση όπου θα δικαιολογούσε τις αεροπορικές εταιρίες στο να μην αποζημιώσουν τους επιβάτες που βιώνουν καθυστερήσεις και ακυρώσεις γι’ αυτό τον λόγο»

Σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΚ 261, οι επιβάτες είναι προστατευμένοι σε περίπτωση που η πτήση τους έχει καθυστέρηση, εάν ακυρωθεί ή έχουν υπερκράτηση της θέσης τους, και εάν αυτά δεν έχουν αιτία τους “έκτακτες περιστάσεις”. Δικαιούνται ως και  €600 αποζημιώσεις, όπως αναφέρει η AirHelp.

Περισσότερες πληροφορίες για τα δικαιώματα επιβατών μπορείτε να διαβάσετε στο https://www.airhelp.com/el/mathete-ta-dikaiwmata-sas