Δε θα συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Όμιλο TUI και την Etihad Aviation Group, για την προγραμματισμένη κοινοπραξία μεταξύ της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας TUI fly και της Niki.

Στόχος των δύο εταιρειών ήταν να δημιουργηθεί μια ισχυρή ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία (low-cost) πτήσεων αναψυχής.

Η νέα low-cost αεροπορική θα είχε ως βάση της τη Βιέννη, θα διέθετε 60 αεροσκάφη και θα ήταν από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη, μαζί με τις Ryanair, easyJet, Vueling, Norwegian και Wizz Air. Τα μισά περίπου από τα αεροσκάφη θα ήταν Boeing 737s από τον στόλο της TUI. Επιπλέον, θα χρησιμοποιούσε και 737, που ανήκουν στην Air Berlin, ένα τμήμα της οποίας ανήκει στην Etihad. Τέλος, θα διέθετε και Airbus A320 της FlyNiki, θυγατρικής της Air Berlin. Τα σχέδια όμως «ναυάγησαν».

Ο Sebastian Ebel, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της TUI AG, αρμόδιος για την Κεντρική Περιφέρεια (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία) δήλωσε: «Μια ισχυρή ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία πτήσεων αναψυχής εξακολουθεί να έχει για εμάς μεγάλη στρατηγική σημασία. Εξάλλου, ο τομέας των αερομεταφορών χαρακτηρίζεται από πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στη Γερμανία. Ωστόσο, η Niki δεν είναι πλέον διαθέσιμη για δημιουργία κοινοπραξίας. Θα προωθήσουμε περαιτέρω την επανατοποθέτηση της TUI fly περαιτέρω, προκειμένου να αναπτύξουμε μακροπρόθεσμες προοπτικές για την αεροπορική εταιρεία και τους υπαλλήλους της».

Ο Όμιλος TUI δήλωσε ότι «παραμένει πρόθυμος να συμβάλει στη σταθεροποίηση της γερμανικής αγοράς αερομεταφορών. Ως εκ τούτου, η TUI παραμένει ανοιχτή σε μια εταιρική σχέση ή σε σύσταση κοινών επιχειρήσεων, που εξυπηρετούν τον στρατηγικό στόχο της αναμόρφωσης της αγοράς».