Προβλήματα καταγράφονται στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» καθώς λόγω της μεγάλης επιβατικής κίνησης γίνεται δύσκολη η εξυπηρέτηση από τους εργαζόμενους, ενώ οι υποδομές είναι ανεπαρκείς.

Απαντήσεις στα παράπονα που διατυπώνονται για τη λειτουργία του αεροδρομίου του Ηρακλείου έδωσε ο αερολιμενάρχης Γιώργος Πλιάκας, παραθέτοντας τους αριθμούς που δείχνουν το μέγεθος της επιβατικής κίνησης

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο ίδιος, τις πρώτες 11 ημέρες του Ιουνίου διακινήθηκαν από το «Νίκος Καζαντζάκης» 182.000 άτομα, μια αύξηση της τάξεως του 18,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016. Αν η ροή αυτή συνεχιστεί όλο το μήνα, τότε θα μιλάμε για 540 χιλιάδες αφίξεις!

Μία ένδειξη του μεγέθους της κίνησης στην οποία καλείται να «ανταπεξέλθει» το αεροδρόμιο είναι το γεγονός ότι υπήρξαν μέρες που έπρεπε μέσα σε 20 λεπτά να εξυπηρετηθούν περίπου 13.000 επιβάτες! «Δύσκολες ημέρες» κατά τον κ. Πλιάκα είναι οι Κυριακές, οι Τρίτες και οι Πέμπτες.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον αερολιμενάρχη, είναι γεγονός ότι ενώ στο αεροδρόμιο «Καζαντζάκης» οι θέσεις στάθμευσης για τα τουριστικά λεωφορεία είναι περισσότερες από αυτές που διαθέτει το «Ελευθέριος Βενιζέλος» (44 στο Ηράκλειο, 40 στην Αθήνα), υπάρχουν μέρες και ώρες που στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου καταφθάνουν και 100 λεωφορεία τα οποία θα πρέπει να παραλάβουν ή να αφήσουν επιβάτες!

Επισημαίνεται ωστόσο, ότι καταβάλλονται προσπάθειες να περιοριστούν τα προβλήματα, καθώς φέτος το μέγεθος της κίνησης του Ιουνίου είναι ίδιο με τους άκρως τουριστικούς μήνες, Ιούλιο και Αύγουστο, τις άλλες χρονιές.