Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα 13/06, τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαΐου.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 90% των πάνω από 66,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Μάιο
  • Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

«H Ryanair μετέφερε πάνω από 11 εκατομμύρια πελάτες τον Μάιο, με το 90% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 4ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.»

Μάιος

2016

2017

Πτήσεις στην ώρα τους

89%

90%

Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες

1.23

1.64

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες

0.53

0.53

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

99%

99%