Η διάθεση 20.000 κινητών συσκευών καμπίνας αποτελεί σημαντικό βήμα στα πλαίσια του έτους ψηφιοποίησης της Lufthansa, όπως ανακοινώνει η εταιρεία.

Με ένα ελαφρύ πάτημα στο κουμπί έναρξης, ένας ψηφιακός κόσμος ανοίγει και με ένα πέρασμα του δαχτύλου ο χρήστης ξεκλειδώνει την οθόνη αφής και περιηγείται σε μια κίτρινη εφαρμογή. Με τις εφαρμογές «Lufthansa crewFlight», το σχεδιάγραμμα των θέσεων ανοίγει άμεσα, παρέχοντας στο πλήρωμα της καμπίνας πλήθος πληροφοριών για τους επιβάτες της επόμενης πτήσης τους.

Από τις αρχές Ιουνίου, η Lufthansa εξόπλισε τους 20.000 αεροσυνοδούς της με iPad Mini, ενώ σταδιακά, όλα τα μέλη των πληρωμάτων καμπίνας της εταιρείας θα λάβουν τη λεγόμενη κινητή συσκευή καμπίνας (ΚΣΚ – CMD).

Όπως τονίζεται, πρόκειται για μια σημαντική και χειροπιαστή εξέλιξη στα πλαίσια του έτους ψηφιοποίησης της Lufthansa. Η «Ηλεκτρονική Τσάντα Πτήσης» έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή στο θάλαμο διακυβέρνησης από τις αρχές του 2015 και χρησιμοποιείται από 4.300 πιλότους για τον σχεδιασμό πτήσεων και τον λειτουργικό έλεγχο αυτών.

Ταυτόχρονα, οι προϊστάμενοι καμπίνας παρέλαβαν ένα tablet με τις εφαρμογές «Lufthansa crewFlight«. Η εταιρεία, επισημαίνει ότι, ως αποτέλεσμα της θετικής εμπειρίας από τη χρήση των εφαρμογών αυτών, πολύ σύντομα ένα αντίστοιχο tablet θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα μέλη των πληρωμάτων.

Η κινητή συσκευή καμπίνας (ΚΣΚ) επιτρέπει στα μέλη του πληρώματος να έχουν πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που χρειάζονται για την εργασία τους εν πτήσει – όπως σημαντικά εγχειρίδια και χρονοδιαγράμματα υπηρεσιών – και να παρακολουθούν εύκολα τις αλλαγές στο πρόγραμμά τους. Η ΚΣΚ, όπως σημειώνεται, προωθεί έναν νέο τρόπο εργασίας «χωρίς χαρτί» και απλοποιεί τις υπάρχουσες διαδικασίες, έτσι ώστε το πλήρωμα να διαθέτει περισσότερο χρόνο για τους επιβάτες. Επιπλέον, βελτιώνει σημαντικά την επικοινωνία με το προσωπικό κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Η Κινητή Συσκευή Καμπίνας (Cabin Mobile Device) αποτελεί μέρος του προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού “OPSession”, που στοχεύει στην περαιτέρω ψηφιοποίηση των λειτουργικών τομέων της Lufthansa, της Swiss και της Austrian Airlines. Οι εργαζόμενοι που δεν διαθέτουν σταθερό χώρο εργασίας θα είναι εξοπλισμένοι με κινητές συσκευές, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πελάτη με έναν ακόμα καλύτερο και πιο προσωπικό τρόπο.