Το Booking.com επεκτείνεται και διαθέτει πλέον καρτέλες για πτήσεις από την Kayak, ενοικιάσεις αυτοκινήτων από το RentCars.com και κρατήσεις εστιατορίων από το OpenTable, όλες “αδελφές” εταιρείες που ανήκουν στον Όμιλο Priceline.

Οι νέες καρτέλες στην αρχική σελίδα του Booking.com ενδέχεται να μην είναι ορατές σε όλους τους χρήστες, καθώς πρόκειται για μια δοκιμή, ώστε να διαπιστωθεί τι απήχηση έχει, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Ομίλου Priceline.

Η προώθηση του Booking.com, ώστε να γίνει πιο ολοκληρωμένο όσον αφορά στις υπηρεσίες που προσφέρονται στην πλατφόρμα του, πραγματοποιείται σε ιδιαίτερα κρίσιμη χρονική στιγμή και αποτελεί ένδειξη ότι οι ΟΤΑ πρέπει να συλλάβουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από το ταξίδι για να ανταγωνιστούν τους υπόλοιπους στον online ταξιδιωτικό τομέα.

Ο ανταγωνιστής της Booking, η Expedia Inc., υποστηρίζει ότι αποτελεί το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό πρακτορείο πλήρους εξυπηρέτησης παγκοσμίως, η Ctrip προσφέρει σχεδόν κάθε ταξιδιωτική υπηρεσία που μπορεί να φανταστεί κανείς και το TripAdvisor επίσης κάνει μεγάλη επένδυση σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, πτήσεις και ενοικιάσεις διακοπών.

Οι χρήστες που κάνουν κλικ στη νέα καρτέλα των αεροπορικών πτήσεων της Booking.com από υπολογιστή, μεταφέρονται σε μια σελίδα πτήσεων με την ονομασία Booking.Kayak.com. Η αντίστοιχη δοκιμή δεν είναι δυνατή από κινητό τηλέφωνο.

Η σελίδα αναζήτησης πτήσεων, η οποία αναφέρεται ότι τροφοδοτείται από την Kayak, διαθέτει πτήσεις διάφορων αεροπορικών εταιρειών. Εάν οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια πτήση, μπορούν να πλοηγηθούν στις επιλογές τους και έπειτα να κατευθυνθούν στην ιστοσελίδα της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας για κράτηση.

Η προσφορά πτήσεων μπορεί να αποτελέσει πλεονέκτημα για την Booking.com δεδομένου ότι πολλοί ξεκινούν τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους με την κράτηση του αεροπορικού εισιτηρίου πριν από την έρευνα για ξενοδοχείο. Η μεταβίβαση όλων των υπηρεσιών πτήσεων, ενοικιάσεων αυτοκινήτων και κρατήσεων για εστιατόρια στις “αδερφές” εταιρείες της Booking.com σημαίνει επίσης ότι η Booking.com δε θα χρειαστεί να απομακρυνθεί πολύ από το βασικό, ξενοδοχειακό προϊόν της, προς το παρόν.

Η εισαγωγή μιας καρτέλας πτήσεων της Booking.com έρχεται τη στιγμή που η Kayak έχει αλλάξει την προεπιλογή στο Kayak.com, σε επιλογή πτήσεων. Παλιότερα, η ιστοσελίδα αυτομάτως εισερχόταν στην αναζήτηση ξενοδοχείων. Αυτή η νέα προεπιλογή στην αναζήτηση πτήσεων, η οποία φαίνεται να υπάρχει στις περισσότερες, αν όχι σε όλες τις ιστοσελίδες της Kayak διεθνώς, γίνεται καθώς το πεδίο της αναζήτησης ξενοδοχείων γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό, ειδικά με την Trivago να αυξάνει το μερίδιό της στην αγορά. Η TripAdvisor, που ελπίζει και αυτή να αυξήσει τις ξενοδοχειακές της παροχές, πρόσφατα ξόδεψε περίπου 70 εκατ. δολ. σε τηλεοπτική διαφήμιση, για πρώτη φορά, ύστερα από μερικά χρόνια.

Τέλος, όταν οι χρήστες επιλέγουν την καρτέλα των εστιατορίων στην κορυφή της αρχικής σελίδας του Booking.com στον υπολογιστή τους, ανακατευθύνονται αυτόματα στο OpenTable, όπου μπορούν να ψάξουν για εστιατόρια και να κάνουν κρατήσεις. Το ίδιο και η επιλογή των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, ανακατευθύνει τους χρήστες στο site του RentalCars.com.