Ο διευθύνων σύμβουλος της Discover the World Marketing, Ντίνος Φραντζεσκάκης, μίλησε στην εφημερίδα Airnews για το έργο της εταιρείας σε ότι αφορά την τουριστική αγορά, τόσο στο κομμάτι των αεροπορικών συνδέσεων, όσο και στις B2B ενέργειες που δείχνουν να είναι ιδιαίτερα κερδοφόρες.

Συνέντευξη: Ηλέκτρα Αλευρίτη

– Η Discover the World ειδικεύεται στην τουριστική αγορά και αναπτύσσει αποδεδειγμένες, καινοτόμες λύσεις με σκοπό τη διείσδυση σε διεθνείς αγορές και την αύξηση εσόδων. Με δεδομένη την αύξηση των πτήσεων από και προς Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι από πολλές αεροπορικές εταιρείες και τη διείσδυση νέων αερομεταφορέων στην ελληνική αγορά, πώς κρίνετε τη μέχρι τώρα πορεία του τουρισμού στη χώρα μας, των αεροπορικών εταιρειών που εκπροσωπείτε και των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων;

Καταρχήν σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να μιλήσω για την Discover the World και για τις δραστηριότητες που αναπτύσσουμε στην Ελλάδα και Κύπρο αλλά και παγκοσμίως στις 65 χώρες που έχουμε παρουσία τα τελευταία 35 χρόνια. Το ελληνικό γραφείο της Discover ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Αθήνα από το 1991. Στο πρόσφατο παρελθόν έχουμε εγκαινιάσει νέες αεροπορικές συνδέσεις, όπως Θεσσαλονίκη-Μιλάνο για την Alitalia, Θεσσαλονίκη-Πράγα με την CSA, Αθήνα/Θεσσαλονίκη-Μάλτα με Air Malta, Air Berlin για πολλούς προορισμούς στην Ελλάδα. Επίσης, αναλάβαμε την εγκατάσταση της Etihad στην Αθήνα, όπως και ένα Call Center για τους πελάτες -B2C- της Alitalia στην Αθήνα. Αυτή την περίοδο στην Ελλάδα εκπροσωπούμε 13 αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία Caesars Entertainment και τις κρουαζιέρες Windstar και Hurtigrutten. Η Discover δραστηριοποιείται τελευταία έντονα με το Digital marketing και συνεργάζεται στενά με το B2B της Expedia, το οποίο έχει αναλάβει σε 25 διεθνείς αγορές . Η Expedia είναι ήδη ο μεγαλύτερος πελάτης της Discover σε τζίρους πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Επίσης έχουμε σχεδιάσει και εκτελέσει το OneWorld travel agent-training site: https://travelagent. oneworld.com/training-academy/ για λογαριασμό της συμμαχίας OneWorld και της BA, και ένα νέο B2B ηλεκτρονικό site το Travel Agent World https://travelagent.oneworld.com/ για τις αεροπορικές εταιρείες που θα ήθελαν να προωθήσουν τις πωλήσεις τους στα ταξιδιωτικά γραφεία.

– Πείτε μας λίγα λόγια για μία από τις αεροπορικές εταιρείες που εκπροσωπείτε, την Condor. Θεωρείτε ότι διαθέτει δρομολόγια και υπηρεσίες που μπορούν να την εξελίξουν σε ακόμα μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία;

H Condor ανήκει στον όμιλο της Thomas Cook Group με έδρα τη Γερμανία και Αγγλία. Στον όμιλο ανήκουν τέσσερις αεροπορικές εταιρείες μεταξύ των οποίων η Condor (DE), Thomas Cook UK (MT), Thomas Cook Belgium ( HQ), Thomas Cook Scandinavia (DK ), οι οποίες λειτουργούν στο ελληνικό BSP κάτω από την ομπρέλα της Condor (DE). Σε σύνολο πτήσεων ο όμιλος Thomas Cook το καλοκαίρι 2017 πραγματοποιεί 300 πτήσεις προς 16 ελληνικούς προορισμούς και για πρώτη φορά συνδέει τη Φρανκφούρτη με τη Θεσσαλονίκη. Αλλη νέα αεροπορική σύνδεση είναι η BMI Regional, η οποία συνδέει αγγλικές πόλεις σε συνεργασία με κοινούς κωδικούς πτήσεων-SPA με την Aegean.
Επίσης, επίκειται επίσημη ανακοίνωση ανάληψης αντιπροσωπίας αεροπορικής εταιρείας της Λατινικής Αμερικής, η οποία θα συνδέει την Αθήνα μέσω πτήσεων κοινών κωδικών με άλλη ευρωπαϊκή εταιρεία από 1η Ιουλίου, με την μεγάλη τουριστική αγορά της Λατινικής Αμερικής.

– Ποια πιστεύετε ότι είναι η συνταγή της επιτυχίας για το marketing μιας αεροπορικής εταιρείας αλλά και γενικότερα μιας επιχείρησης που ασχολείται με τον τουρισμό; Εσείς σκοπεύετε να προσθέσετε και άλλες αεροπορικές εταιρείες στη λίστα με τους συνεργάτες σας στο μέλλον;

Τέλος, πιστεύουμε ότι το Digital marketing και το κομμάτι B2B είναι το κλειδί της επιτυχίας και των μελλοντικών εξελίξεων στην αεροπορική βιομηχανία και κατ΄επέκταση στην τουριστική παγκόσμια αγορά. Ο λόγος είναι ότι οι αεροπορικές εταιρείες στρέφονται όλο και περισσότερο προς δραστικές μειώσεις κοστολογίων και ανθρώπινου δυναμικού. Εταιρείες, όπως η Discover the World, έρχονται να καλύψουν το κενό με ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις e-μάρκετινγκ.