Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα (2 Οκτωβρίου), τα τελευταία νέα σχετικά με τις ακυρώσεις των 20.000, από τις 800.000 πτήσεις της, μεταξύ Σεπτεμβρίου και Μαρτίου.Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, σχετικά με τις ακυρώσεις που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου:

  • Οι 315.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
  •  Πάνω από 308.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 98% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί
  • Το υπόλοιπο 2% των επιβατών (λιγότερο από 7.000) θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Ryanair

Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου:

  • Οι 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 300.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 75% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί, το οποίο αναμένει η εταιρεία να φτάσει στο 90% των επιβατών (πάνω από 360.000) μέχρι το τέλος της εβδομάδας
  • Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η Ryanair βελτίωσε την ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της κατά 97% (δείτε τον πίνακα παρακάτω)
  • Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, μόνο 2 από τις 16.000 πτήσεις της Ryanair ακυρώθηκαν (δείτε τον πίνακα παρακάτω)

ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

 

 

Στην ώρα τους

Ακυρώσεις ημερησίως

Δευτέρα

25

98%

0

Τρίτη

26

96%

0

Τετάρτη

27

97%

2

Πέμπτη

28

           99%

0

Παρασκευή

29

96%

0

Σάββατο

30

98%

0

Κυριακή

1

97%

0

Μέσος Όρος

 

97%

 

«Λόγω απεργίας της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης στην Ιταλία, λυπούμαστε καθώς έπρεπε να ακυρώσουμε 21 πτήσεις από/προς Πίζα (2 Οκτωβρίου), με την Easyjet, την Alitalia και άλλες αεροπορικές εταιρείες. Όλοι οι επιβάτες που έχουν επηρεαστεί έχουν ειδοποιηθεί μέσω email και γραπτού μηνύματος με τις εξής επιλογές: πλήρη επιστροφή χρημάτων, δωρεάν μεταφορά στην επόμενη διαθέσιμη πτήση ή σε εναλλακτικό δρομολόγιο. Η Ryanair ειλικρινά ζητάει συγνώμη από όλους τους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις λόγω απεργιών, οι οποίες ήταν πέραν του ελέγχου μας», αναφέρει η εταιρεία.

Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:

«Ζητάμε και πάλι ειλικρινά συγνώμη από τους 315.000 επιβάτες μας που η αρχική τους πτήση ακυρώθηκε μέσα στο διάστημα των τελευταίων 6 εβδομάδων το Σεπτέμβιο και τον Οκτώβριο. Πάνω από το 98% των επιβατών έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφή χρημάτων και ζητάμε εκ νέου από το υπόλοιπο 2% (λιγότερο από 7.000 πελάτες) να επικοινωνήσει με τη Ryanair ώστε να προχωρήσει σε νέα κράτηση ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Ζητάμε επίσης συγνώμη από τους 400.000 επιβάτες μας που επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα. Έχουμε επικοινωνήσει με όλους τους επιβάτες και μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από το 90% των αναδρομολογίσεων και των επιστροφών χρημάτων.

Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα θα εξασφαλίσουν ότι δεν θα υπάρξουν περαιτέρω ακυρώσεις για λόγους προγραμματισμού και η ακρίβεια αφίξεων και αναχωρήσεων αυτήν την εβδομάδα αυξήθηκε στο 97%. Η ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών μας είναι δίπλα στους επιβάτες που έχουν επηρεαστεί για να απαντήσουν στα ερωτήματα τους, ενώ προσπαθούμε να λύσουμε όλα τα προβλήματα που έχουμε δημιουργήσει, για τα οποία ζητάμε και πάλι συγνώμη».