Η Ryanair, ανακοίνωσε (9 Οκτωβρίου) τα τελευταία νέα σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος των 18.000 από τις 800.000 πτήσεις της, μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, σχετικά με τις ακυρώσεις Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου (που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου):

  • Οι 315.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email.
  • Πάνω από 311.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (99% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί.
  • Οι υπόλοιποι 4.000 επιβάτες (1%) θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τη Ryanair.

Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος (που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου):

  • Οι 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email.
  • Πάνω από 360.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (90% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί. Η εταιρεία αναμένει να φτάσει σε πάνω από 95% (πάνω από 380.000) αυτήν την εβδομάδα.
  • Οι υπόλοιποι 20.000 επιβάτες (5%) θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τη Ryanair.

Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της Ryanair έχει παραμείνει στο 97%. Από τις 15.000 πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, μόνο 23 (21 λόγω της απεργίας της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης στην Πίζα), ακυρώθηκαν.

ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Οκτώβριος

 

Στην ώρα τους

Ακυρώσεις ημερησίως

Δευτέρα

2

96%

22 (21 απεργία στην Πίζα, 1 λόγω καιρού)

Τρίτη

3

98%

0

Τετάρτη

4

97%

0

Πέμπτη

5

99%

0

Παρασκευή

6

97%

0

Σάββατο

7

99%

0

Κυριακή

8

96%

1 (λόγω καιρού)

Μέσος όρος

 

97%

 

 

Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:

«Το 99% των επιβατών που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, έχει εξυπηρετηθεί με εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφή χρημάτων, και ζητάμε από το υπόλοιπο 1% (λιγότερο από 4.000 επιβάτες) να επικοινωνήσει με τη Ryanair ώστε να προχωρήσει σε νέα κράτηση ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Ζητάμε συγνώμη από το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε από τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας, θα έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από το 95% των αναδρομολογίσεων και των επιστροφών χρημάτων των επιβατών μας.
Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα οι οποίες προκάλεσαν δυσαρέσκεια, έχουν αποκαταστήσει την ηγετική στο χώρο μας ακρίβεια, η οποία άγγιξε το 97% για τις πτήσεις της τελευταίας εβδομάδας, και οι επιβάτες μας μπορούν να εκμεταλλευτούν τους χαμηλούς ναύλους μας χωρίς κανένα κίνδυνο για περαιτέρω ακυρώσεις λόγω προβλημάτων προγραμματισμού.