Αύξηση 24% κατέγραψε ο tour operator Thomas Cook στις κρατήσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2017.

Παράλληλα σημειώθηκε αύξηση 23% στις πληρότητες σε σχέση με το 2016, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή για τις ξενοδοχειακές επενδύσεις του ομίλου Thomas Cook, Martin Ratchford.

Σύμφωνα με τον κ. Ratchford σε συνέντευξη στο HotelManagement.com, κλασικοί προορισμοί, όπως η Ελλάδα και η Ισπανία συνεχίζουν να αποτελούν τις ισχυρότερες αγορές του τουρ οπερέιτορ, ωστόσο τον τελευταίο καιρό το ενδιαφέρον στρέφεται στην εξερεύνηση νέων προορισμών μέσα σε αυτούς.

Φέτος, η Thomas Cook άνοιξε μια νέα αεροπορική σύνδεση με τη Χαλκιδική, κάτι που έδωσε ώθηση στο άνοιγμα 2 νέων ξενοδοχείων στην περιοχή, σύμφωνα με τον κ. Ratchford.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για το τι έχει να προσφέρει η Ελλάδα», είπε, καθώς «η πρόοδος στο τραπεζικό σύστημα και στο νομοθετικό πλαίσιο μας επιτρέπει να σκεφτούμε την ανάληψη ιδιοκτησίας και μια πιο ανοικτή στάση στην ανάπτυξη βάσει του τουρισμού».

Ο κ. Ratchford, εξέφρασε επίσης τον θαυμασμό του για το Sani resort στη Χαλκιδική. αποκαλώντας το υπόδειγμα υψηλής ποιότητας και καλής διοίκησης που προσφέρει φανταστική εξυπηρέτηση πελατών.