Η λετονική αεροπορική εταιρεία airBaltic μετέφερε περισσότερους από 900.000 επιβάτες το 2017.

Από αυτούς, μόνο το 1,08% έχασε την πτήση του, λόγω διάφορων συνθηκών, μεταξύ των οποίων ήταν οι καθυστερήσεις λόγω απεργιών σε ευρωπαϊκά αεροδρόμια ή λόγω καιρικών συνθηκών.

Η Laura Vecvanaga-Puķīte, Αντιπρόεδρος του τμήματος για τις Λειτουργίες Εδάφους και την Εξυπηρέτηση Πελατών δήλωσε τα εξής:

«Προσπαθούμε πάντα να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας. Το 2017, δρομολογήσαμε την πρωτοβουλία tail-to-tail, η οποία μας επέτρεψε να βελτιώσουμε το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε στους επιβάτες μας. Τώρα διορίζουμε ένα μέλος προσωπικού για να φιλοξενήσουμε τους επιβάτες με σύντομες συνδέσεις, στην επόμενη πύλη τους, κάνοντας τη μεταφορά ταχύτερη και πιο ευχάριστη».

Στις 3 Ιανουαρίου 2018, ανακοινώθηκε ότι η αεροπορική εταιρεία airBaltic κατέλαβε την πρώτη θέση παγκοσμίως το 2017 από τους αναλυτές της OAG, οι οποίοι παρακολούθησαν την απόδοση συνολικά περισσότερων από 50 εκατομμύρια αρχεία πτήσεων.

Η airBaltic βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης των επιδόσεων τα τελευταία τέσσερα συνεχή έτη.