Περισσότεροι από τους μισούς επιβάτες (52%) θέλουν οι οικογένειες με παιδιά κάτω των 10 ετών να κάθονται σε ξεχωριστά τμήματα του αεροπλάνου, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Airfare.

Κάτι αντίστοιχο βρήκε μάλιστα και η εφημερίδα «Metro» σε δική της δημοσκόπηση, με το 54% όσων απάντησαν να θεωρούν καλή ιδέα τις «ζώνες χωρίς παιδιά».

Ήδη αρκετές αεροπορικές, όπως η ινδική IndiGo, έχουν ανακοινώσει πως σκέφτονται να δημιουργήσουν ζώνες χωρίς παιδιά για όσους επιβάτες ενοχλούνται από την παρουσία και τις φωνές τους.

Προς το παρόν, οι διεθνείς αερογραμμές δεν φαίνεται να το προσυπογράφουν αυτό, ωστόσο λαμβάνουν υπόψιν τα παράπονα των επιβατών και επιφυλάσσονται. Το θέμα τέθηκε υπό συζήτηση ξανά, με αφορμή το βίντεο που κυκλοφόρησε πρόσφατα με το παιδάκι που ούρλιαζε για 8 ολόκληρες ώρες σε υπερατλαντική πτήση.

Σαφώς υπάρχουν πολλές αντίστοιχες εμπειρίες επιβατών, οι οποίοι ζητούν μια λύση, και υποστηρίζουν ότι είναι διατεθημένοι να πληρώσουν ακόμα και ακριβότερο εισιτήριο, για να έχουν ήρεμο ταξίδι, ειδικά στις πολύωρες πτήσεις εξωτερικού.

Μόνο που όπως ισχυρίζεται η Tracy Stewart της Airfare, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρίες εμφανίζονται διστακτικές, καθώς κάτι τέτοιο θα επισύρει τη μήνη των γονέων: «Θα ήταν υπέροχο αν μια αμερικανική αεροπορική τού έδινε μια ευκαιρία, θα μου έκανε ωστόσο μεγάλη έκπληξη αν γινόταν. Είναι πιθανότατα δύσκολο για τους γονείς να είναι αντικειμενικοί σε κάτι τέτοιο».

«Αν ένας ξένος μαλώσει το παιδί τους για την κακή συμπεριφορά του στην πτήση, αυτές οι καταστάσεις ξεφεύγουν πολύ γρήγορα», εξομολογείται στο Business Insider, επισημαίνοντας ότι αυτές οι καταστάσεις μπορούν να ξεφύγουν πολύ εύκολα.