Νέο εργαλείο λανσάρει το Facebook, το οποίο θα βοηθά τους ταξιδιώτες να επιλέγουν τον προορισμό των διακοπών τους.

Το νέο αυτό προϊόν προσεγγίζει τους ενδιαφερόμενους σε διαφορετικά στάδια της διαδικασίας προγραμματισμού διακοπών. Συγκεκριμένα, το «trip consideration», όπως ονομάζεται, στοχεύει σε χρήστες του διαδικτύου που έχουν εκφράσει την πρόθεση για ταξίδια, είτε κάνοντας like είτε πλοηγούμενοι σε σελίδες παραθαλάσσιων προορισμών, οι οποίοι όμως εμφανίζονται αναποφάσιστοι για τον προορισμό.

Σύμβουλοι ταξιδίων θα δημιουργούν διαφημιστικό περιεχόμενο που θα προωθεί πτήσεις ή προσφορές ξενοδοχείων το οποίο θα προβάλλεται στους χρήστες αυτούς, προκειμένου να τους παρακινούν για κράτηση.

Το εργαλείο δουλεύει σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες επιλογές στόχευσης χρηστών, βοηθώντας τους διαφημιζόμενους να προωθούν περιεχόμενό τους στο σωστό κοινό τη σωστή στιγμή, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο παρότρυνσης για κράτηση από το Facebook, το Instagram και το Audience Network.