Ο Όμιλος Lufthansa πραγματοποίησε εκδήλωση Ανοιχτής Συζήτησης με καλεσμένους εκπροσώπους των Mέσων Ενημέρωσης προκειμένου να τους ενημερώσει για τις τελευταίες εξελίξεις στον Όμιλο στη διεθνή και την ελληνική αγορά.

Ομιλητές ήταν ο κ. Peter Pullem, Senior Director Sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου και ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Oμίλου Lufthansa. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε φιλική κι ευχάριστη ατμόσφαιρα εμπνευσμένη από το νησί της Σαντορίνης στον φιλόξενο χώρο του Chocolat Royal στο Θησείο.

Ο κ. Peter Pullem παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου Lufthansa σημειώνοντας ότι αυτή στηρίζεται σε 3 κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες. Στη συνέχεια ο κ. Pullem αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa μέσα στο προηγούμενο έτος. «Το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον Όμιλό μας με σημαντικές διακρίσεις. Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax. Αυτό το βραβείο αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας να κάνουμε τη Lufthansa μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως», υπογράμμισε ο κ. Pullem.

Αναφερόμενος στην νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τόνισε: «Η Lufthansa σήμερα είναι πιο σύγχρονη από ποτέ. Αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική, ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου. Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ η νέα ολοκαίνουργια Business Class της Lufthansa στο Boeing 777-9 σε δύο χρόνια, αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Lufthansa ακολουθεί με συνέπεια αυτή τη στρατηγική».

Επιπλέον, ο Όμιλος Lufthansa προχωρά τις επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του. Για παράδειγμα, η Josie, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών στο Terminal 2, το αυτοματοποιημένο Check-in είναι ήδη διαθέσιμο στην EΕ όταν οι επιβάτες εγγράφονται με τον Miles & More λογαριασμό τους ή με το Lufthansa iD προφίλ τους και τέλος το Flynet Cont θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις ηπειρωτικές πτήσεις στο τέλος του 2018.

Το φετινό καλοκαίρι οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa- Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS- προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες.

Ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa παρουσίασε τα νέα του Ομίλου στην Ελλάδα και τις ενέργειες που σηματοδοτούν το σημαντικό ρόλο της ελληνικής αγοράς στη στρατηγική του ανάπτυξη.

«Ο Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες – Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings – έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς», σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα σε σύγκριση με το 2016. Σχολιάζοντας το ποσοστό αυτό κ. Τζεβελέκος σημείωσε ότι αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας. «Επίσης στην Ελλάδα πετύχαμε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση», συμπλήρωσε.

Επιπλέον, όπως επισημαίνεται, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε και τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς. «Το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη– Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα– Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες. Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.

«Η Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών δεν σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά “Special Moments” με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.

Τέλος ο κ. Τζεβελέκος αναφερόμενος στην τρέχουσα καμπάνια #SayYesToTheWorld της Lufthansa σχολίασε ότι «είναι μία από τις πιο δημιουργικές και πρωτότυπες καμπάνιες που έχουν τρέξει ποτέ στον Όμιλο και η οποία έχει πολύ θερμή ανταπόκριση από το ελληνικό κοινό». Σε εγχώριο επίπεδο η καμπάνια #SayYesToThe World συνδυάστηκε με τη χορηγία των New Designers Award στα πλαίσια του Athens Χclusive Designers Week 2018. «Οι δημιουργίες που παρουσίασαν οι νέοι σχεδιαστές αντλώντας έμπνευση από έναν προορισμό της Lufthansa κέρδισαν τις εντυπώσεις. Ήταν μια πολύ όμορφη διοργάνωση που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από το ακροατήριο».

Τα καινούρια καθίσματα

Mε την έναρξη των προγραμματισμένων παραδόσεων των αεροσκαφών τύπου Airbus A320 το 2019, οι επιβάτες στα δρομολόγια κοντινών και μεσαίων αποστάσεων του Ομίλου Lufthansa θα ταξιδέψουν με τα νέα καθίσματα.

Όπως τονίζει η εταιρεία, η εργονομική κατανομή πίεσης και η υψηλής ποιότητας ταπετσαρία των νέων καθισμάτων προσφέρουν στον επιβάτη αίσθηση μεγαλύτερης άνεσης.

Λόγω της καινοτόμου οριζόντιας σχεδίασης της θήκης για βιβλία και περιοδικά, η πλάτη του καθίσματος είναι αισθητά πιο λεπτή αφήνοντας ελεύθερο περισσότερο προσωπικό χώρο. Επιπλέον, τα ταξίδια γίνονται πιο άνετα όχι μόνο κατά τη διάρκεια της πτήσης, αλλά και κατά την απογείωση και την προσγείωση. Ενώ στα σημερινά καθίσματα οι επιβάτες κάθονται με κλίση 12 μοιρών σε όλη τη διάρκεια της πτήσης, ο εργονομικός σχεδιασμός των νέων καθισμάτων επιτρέπει στην πλάτη κλίση 20 μοιρών σε όλο το ταξίδι, γεγονός που συμβάλει αισθητά για μια πιο άνετη και ξεκούραστη πτήση.

Επιπλέον, οι επιβάτες στη Business Class, εάν το επιθυμούν, θα έχουν τη δυνατότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης να ρυθμίσουν την πλάτη του καθίσματος τους στις 26 μοίρες. Ο Paul Estoppey, Head of Product Cabin Lufthansa Group Hub Airlines σημείωσε: «Για τον σχεδιασμό του καθίσματος λάβαμε υπόψη μας τα σχόλια πολλών επιβατών μας. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε ήδη λάβει θετικές κριτικές για τον τρόπο που μετουσιώσαμε αυτά τα σχόλια σε τεχνικά χαρακτηριστικά στο νέο κάθισμα».

Όπως ανακοινώνεται, οι αεροπορικές εταιρείες Lufthansa, SWISS και Austrian Airlines παρουσιάζουν,  για πρώτη φορά από κοινού, ένα τυποποιημένο κάθισμα για μια αρμονική και άνετη ταξιδιωτική εμπειρία. Εκτός από τα πλεονεκτήματα για τους πελάτες, ένας από τους κύριος στόχους αυτής της ενέργειας είναι η μείωση του βάρους, αλλά και του κόστους συντήρησης. Η εταιρεία σημειώνει ότι μετά από αρκετές συζητήσεις, δοκιμές σε επιβάτες και ελέγχους ποιότητας, η ιταλική εταιρεία Geven κέρδισε τη σύμβαση για την παραγωγή των καθισμάτων.

«Η Geven έχει εξαιρετική φήμη στον κλάδο, την οποία μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πλήρως», τονίζει ο Estoppey. «Η συνεργασία είναι εξαιρετική από την πρώτη μέρα κι εμείς, ως Όμιλος Lufthansa, επωφελούμαστε από την μεγάλη εμπειρία και τη δημιουργική υποστήριξη της Geven για την περαιτέρω βελτίωση των καθισμάτων».

Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa τυποποιούν τον στόλο των A320

Τα Airbus A320 του Ομίλου Lufthansa, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, θα διαμορφωθούν και θα τυποποιηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε σε περίπτωση μετακίνησης ενός αεροσκάφους μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών του Ομίλου, οι απαραίτητες μετατροπές να μπορούν να γίνουν εύκολα και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό θα επιτρέψει στον Όμιλο Lufthansa να αντιδρά γρήγορα και ευέλικτα στις εξελίξεις και να μετακινεί εύκολα και αποτελεσματικά τα αεροσκάφη μεταξύ των στόλων του, προσαρμόζοντας αναλόγως τη δυναμική των αεροπορικών εταιρειών και των κόμβων του Ομίλου. Το κόστος και ο χρόνος μετατροπής θα μειωθούν επίσης σημαντικά. Επιπλέον, η τυποποίηση θα οδηγήσει σε περαιτέρω συνέργειες σε ότι αφορά την προμήθεια αεροσκαφών και εξαρτημάτων. Τα brands των αεροπορικών εταιρειών προστατεύονται από τη διαφορετική εταιρική ταυτότητα που έχει το καθένα.