Στο βίντεο, που δόθηκε στη δημοσιότητα, φαίνεται το καναδέζικο αεροπλάνο να επιχειρεί προσγείωση στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο και την τελευταία στιγμή να σηκώνεται μ΄ έναν απότομο ελιγμό του κυβερνήτη αποφεύγοντας μια μοιραία σύγκρουση με ένα άλλο επιβατικό της Phillipine Air που βρισκόταν εκείνη την ώρα στον διάδρομο προσγείωσης.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με ειδικούς μια σύγκρουση θα οδηγούσε σε «μια από τις μεγαλύτερες καταστροφές της αεροπλοϊας στην ιστορία» καθώς το αεροπλάνο απέφυγε στο παρά πέντε τον διάδρομο, όπου βρίσκονταν συνολικά τέσσερα αεροσκάφη με έως και χίλιους επιβαίνοντες.

Ακόμη, στο πόρισμα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ και της Εθνικής Επιτροπής Ασφάλειας Μεταφορών για το συμβάν της 7ης Ιουλίου του 2017 επισημαίνεται μεταξύ άλλων ότι το πλήρωμα του αεροσκάφους της Air Canada ένιωθε κουρασμένο από το πολύωρο ταξίδι από το Τορόντο και τις μανούβρες αποφυγής καταιγίδων που βρήκε στο δρόμο του, ενώ όπως προκύπτει στο παρελθόν είχε απορριφθεί δυο φορές αίτηση του κυβερνήτη για προαγωγή.

Επιπλέον, σημειώνεται ότι και οι συνθήκες εκείνο το βράδυ στο αεροδρόμιο δεν ήταν ιδανικές καθώς πιλότοι άλλων αεροσκαφών παραπονέθηκαν για τα δυνατά φώτα σε παρακείμενα εργοτάξια που σκοτείνιαζαν τον διάδρομο προσγείωσης.

Παράλληλα προκύπτει και μια ασυνεννοησία μεταξύ του πληρώματος και των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, καθώς η πτήση 759 της Air Canada πήρε θέση προσγείωσης σε λάθος διάδρομο.

Τέλος, η Air Canada δεν αποκάλυψε αν επέβαλε κάποια ποινή στον πιλότο, που είχε 20.000 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του και τον συγκυβερνήτη που είχε 10.000.

Δείτε το βίντεο: