Η Ryanair, η αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, την Τρίτη 8 Μάϊου έδωσε στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για τον Απρίλιο 2018, τα οποία είναι πολύ θετικά για την Ryanair και επισημαίνουν πως παραμένει σε υψηλές θέσεις, όσον αφορά και την εξυπηρέτηση πελατών. Έτσι, σύμφωνα με τα στοιχεία:

Το 82% από τις 68,000 πτήσεις του Απριλίου αφίχθηκαν με ακρίβεια, ενώ υπήρχαν μόνο 2 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.

Επιπλέον, υπάρχει λιγότερο από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 1.000 επιβάτες και επισημαίνεται ότι πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:

«Η Ryanair μετέφερε 12 εκατομμύρια επιβάτες τον Απρίλιο, με το 82% των πάνω από 68,000 πτήσεων της να φτάνει στην ώρα του. Ο αριθμός αυτός επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την τετραήμερη απεργία των ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στη Γαλλία, όπως επίσης και από την αποτυχία των Eurocontrol ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στις 3 Απριλίου.

Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο  πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη».