Για περίεργη εξαγορά από μέρους της IAG κάνει λόγο ο πρόεδρος της Norwegian Air Shuttle, Bjorn Kiese, αφού όπως επισημαίνει η εξαγορά της Νorwegian Air Shuttle έγινε κατά την περίοδο με τις πιο δυσμενείς συνθήκες για την εταρεία.

Στο ετήσιο meeting των μετόχων, ο Kiese είπε ότι «δεν ήταν τυχαίο που συνέβη αυτό τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Ο Απρίλιος και ο Μάιος είναι οι πιο αδύναμοι μήνες του οικονομικού μας κύκλου».

Ο πρόεδρος της Norwegian είπε ότι  δεν προσβλέπει αυτή τη στιγμή την επέκταση στόλου, στη δημιουργία εταιρείας leasing και στην ενίσχυση ιδίων κεφαλαίων της μέσω της πώλησης μετοχών.

Ωστόσο, ο αερομεταφορέας επιδιώκει να «ξεφορτωθεί» 140 αεροπλάνα ή χρονοθυρίδες παράδοσης, ύστερα από μια μακρά περίοδο ανεκτέλεστων παραγγελιών στην ιστορία της.

Όπως επισημαίνει το Bloomberg, το α’ τρίμηνο -και όχι το β’ τρίμηνο- είναι συχνά το πιο αδύναμο για του αερομεταφορείς. Προς επίρρωση αυτού, οι απώλειες της Norwegian διευρύνθηκαν στα 232 εκατ. δολ. στο α’ τρίμηνο, παρά την ώθηση λόγω του Πάσχα που ήρθε νωρίς εφέτος.

Παρά το γεγονός ότι ο αριθμός επιβατών της εταιρείας σημείωσε άνοδο 44% τον Απρίλιο, τα συνολικά επίπεδα πληρότητας μειώθηκαν.

Τέλος, τα παραπάνω επιβεβαίωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της Norwegian, Bjorn Kjos, επαναλαμβάνοντας ότι αρκετοί «μνηστήρες» έχουν χτυπήσει την πόρτα της εταιρείας, μετά την εκδήλωση πρόθεσης της IAG να εξαγοράσει τον αερομεταφορέα.