Νέο ρεκόρ αφίξεων στην Κρήτη πρόκειται να καταγράψει η TUI – Nordic το ερχόμενο καλοκαίρι με τους Σκανδιναβούς επισκέπτες που θα έρθουν μέσω της εταιρείας να αγγίζουν -σύμφωνα με εκτιμήσεις- τις 155.000.

Στο μεταξύ, υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της βράβευσης ξενοδοχείων και καταλυμάτων, άφησε αιχμές κατά της Fraport για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρονται στο “Δασκαλογιάννης”.

ΝΕΟ ΡΕΚΟΡ

Ειδικότερα, ο Senior Product Manager της εταιρείας Steffen Hansen στο περιθώριο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο στην Κρήτη, σημείωσε ότι οι εκτιμήσεις για τη νέα χρονιά είναι πολύ αισιόδοξες κάνοντας λόγο για 7% αύξηση σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

«Αυτό μας δίνει τη πεποίθηση ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση», σχολίασε. Σημείωσε, δε, ότι ήδη έχει ξεκινήσει ο προγραμματισμός για τη σεζόν του 2019 με τους ανθρώπους της εταιρείας να φιλοδοξούν να υπάρξει συνέχιση της σταθερής αύξησης της επιβατικής κίνησης που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια.

«Είναι πολύ σημαντικό για την αύξηση της κίνησης οι πελάτες να μένουν ευχαριστημένοι. Αν και φέτος ικανοποιηθούν οι προσδοκίες τους τότε θα υπάρξει και νέα αύξηση το 2019», τόνισε ο κ. Hansen ενώ υπογράμμισε τη σημασία η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται στην Κρήτη να παραμένουν στα υψηλά επίπεδα που είναι τα προηγούμενα χρόνια.

Ειδικότερα για τον τύπο των διακοπών που επιλέγουν οι επισκέπτες που έρχονται στην Κρήτη με την TUI – Nordic ο κ. Hansen διευκρίνισε ότι το 30% επιλέγει το μοντέλο του all inclusive.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Σύμφωνα με τα ΧΑΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ, ερωτηθείς για τα προβλήματα που εντοπίζουν και τα παράπονα που διατυπώνουν οι επισκέπτες που έρχονται με την TUI – Nordic στην Κρήτη ο κ. Hansen άφησε αιχμές για την εξυπηρέτηση που έχουν οι ταξιδιώτες όταν καταφθάνουν στο αεροδρόμιο “Δασκαλογιάννης”.

«Την προηγούμενη Κυριακή είχα κι εγώ μια τέτοια εμπειρία. Χρειάστηκε να περιμένω μαζί με τη γυναίκα μου και την 3,5 μηνών κόρη μου για μία ώρα και δέκα λεπτά προκειμένου να πάρουμε το καρότσι του μωρού! Δεν νομίζω ότι μια τέτοια εμπειρία είναι μια καλή αρχή για τις διακοπές ενός πελάτη! Όταν μιλάμε για ένα προορισμό υψηλού επιπέδου οι διακοπές ξεκινάνε από το αεροδρόμιο. Συνεπώς το τμήμα των αφίξεων και της παράδοσης των αποσκευών πρέπει να είναι πολύ αποτελεσματικό. Πιστεύω ακόμα ότι στο τμήμα παράδοσης των αποσκευών θα πρέπει να δίνεις έμφαση στις οικογένειες με παιδιά», υπογράμμισε ο κ. Hansen, ενώ ερωτηθείς αν πρόκειται να παραπονεθεί επίσημα στην Fraport ως εκπρόσωπος της TUI – Nordic απάντησε ότι δεν είναι θέμα διαμαρτυρίας αλλά καλής επικοινωνίας και συνεργασίας ώστε να μην υπάρχουν τέτοια προβλήματα.
Συνεχίζοντας ο κ. Hansen επεσήμανε ότι εξίσου σημαντικά για τους ξένους επισκέπτες είναι τα θέματα της ασφάλειας, της υγείας αλλά και του περιβάλλοντος.

«Ωστόσο, θα πρέπει να πω ότι η γενναιόδωρη ελληνική και κρητική φιλοξενία είναι κάτι που εκτιμούν και αγαπούν ιδιαίτερα οι Σκανδιναβοί επισκέπτες», τόνισε ο κ. Hansen και κάλεσε τους κρητικούς να συνεχίσουν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και να παραμείνουν φιλόξενοι. Αναφερόμενος, δε, στην πρόοδο που έχει σημειωθεί τα τελευταία 15 χρόνια στον τομέα του τουρισμού στην Κρήτη έκανε λόγο για “φανταστική δουλειά” που έχουν κάνει οι επαγγελματίες του τουρισμού.

Τέλος, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για την επέκταση της τουριστικής περιόδου ο κ. Hansen σημείωσε ότι αυτό είναι κάτι που ενδιαφέρει την εταιρεία αλλά πρόκειται για ένα πολυπαραγοντικό θέμα καθώς μια τέτοια προοπτική εξαρτάται από τον τρόπο λειτουργίας του αεροδρομίου, τη συνεχή ή μη λειτουργία των τουριστικών υποδομών και των καταστημάτων, τη σχέση κόστους και οικονομικών προσδοκιών κ.ά.