Μια γιαγιά από την Αυστραλία ζητά αποζημίωση από αεροπορική εταιρεία, καθώς ο χυμός του 12χρονου εγγονού της που παρήγγειλε εν ώρα πτήσης περιείχε αλκοόλ.

Πιο συγκεκριμένα, ο χυμός του παιδιού περιείχε τζιν και το παρήγγειλε, ενώ ταξίδευε με προορισμό το Μπαλί πριν από έξι μήνες. Το αλκοόλ ανακαλύφθηκε όταν ο μικρός ανέφερε στη γιαγιά του ότι «ο χυμός έχει απαίσια γεύση». Το παιδί που έχει φυτικές αλλεργίες αναφέρεται πως είχε παρενέργειες μετά την κατανάλωση του ποτού και συγκεκριμένα ρινίτιδα, υγρά μάτια, φτέρνισμα και πονοκέφαλο.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η αποζημίωση που ζητά η γιαγιά είναι ένα ταξίδι για να «σβήσει» τις κακές εμπειρίες από το συγκεκριμένο συμβάν του προηγούμενού τους ταξιδιού.

Η Jetstar, η εταιρεία που έλαβε χώρα το περιστατικό προσέφερε αποζημίωση αξίας 400 δολαρίων σε εισιτήρια. Η εταιρεία αναφέρει ότι το μπέρδεμα έγινε καθώς η παραγγελία πήγαινε σε έναν κύριο της ίδιας πτήσης που είχε παραγγείλει το συγκεκριμένο κοκτέιλ, αλλά αναγκάστηκε να επιστραφεί στη τραπεζαρία λόγω εναέριων αναταραχών τη δεδομένη στιγμή.