Η Travelport ανακοίνωσε εχθές την υπογραφή νέας συμφωνίας με την EL AL Israel Airlines Ltd. για τη χρήση του κορυφαίου εργαλείου της εταιρείας Travelport, το merchandising, που αφορά την προώθηση, δηλαδή, το πλούσιο περιεχόμενο και την επωνυμία (Rich Content and Branding).

Ειδικότερα, η EL AL είναι ο εθνικός μεταφορέας του Ισραήλ. Η αεροπορική εταιρεία πετάει 44 αεροσκάφη (συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων από τα 16 Boeing 787 Dreamliner’s) σε 35 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

Συνδυάζοντας πάνω από 260 παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιώντας το Rich Content and Branding, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν μια πλούσια γραφική εμπειρία κατά την αναζήτηση και την κράτηση των επώνυμων ναύλων της EL AL καθώς και μεγαλύτερη πρόσβαση στις προσφορές της. Με την παροχή αυτών των πλεονεκτημάτων, το εργαλείο merchandising της Travelport θα προσφέρει και στις δύο πλευρές τη δυνατότητα να οδηγήσει σε αυξημένα έσοδα.
 
Ως ο πρώτος παγκόσμιος διαχειριστής συστήματος διανομής που θα πιστοποιηθεί από την IATA ως Aggregator Level 3 υπό την πρωτοβουλία NDC, η Travelport θα υποστηρίξει σύντομα την EL AL, δίνοντάς της την ευκαιρία να δημιουργήσει συνδέσεις NDC και να εμφανίσει NDC περιεχόμενο στην πλατφόρμα του.

Σχολιάζοντας τη συμφωνία, η Donna Bahar, Αναπληρωτής Διευθυντής Συστημάτων Διανομής και Κρατήσεων στην EL AL δήλωσε: «Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στις πτήσεις προς την Ευρώπη και πέρα ​​από αυτήν, είναι σημαντικό για την EL AL να καινοτομεί και να προσφέρει διαφοροποιημένες επιλογές στους πελάτες. Η συνεργασία μας με την Travelport για να παρέχουμε στους πράκτορες οπτικά πλούσιο ναύλο και βοηθητικό περιεχόμενο είναι ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα για να υποστηρίξουμε το όραμά μας να είμαστε η αεροπορική εταιρεία πρώτης επιλογής για όλους τους πελάτες που ταξιδεύουν από και προς το Ισραήλ ».

Ο Philip Saunders, Αντιπρόεδρος του Air Commerce, της Ευρώπης Μέσης Ανατολής και Αφρικής στο Travelport πρόσθεσε: «Η σημερινή ανακοίνωση ενισχύει περαιτέρω τη συνεργασία μεταξύ της EL AL και της Travelport. Είμαστε ευχαριστημένοι που η αεροπορική εταιρεία έχει επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής της συνεργασίας μας για να συμπεριλάβει το Contentport και το branding Richport προκειμένου να διαφοροποιήσει τις προσφορές της και να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν το πακέτο πτήσεων που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους».