Η αεροπορική εταιρεία airBaltic  έφθασε στο 99,8% στους πρώτους οκτώ μήνες του 2018.

Αυτό σημαίνει ότι μόνο το 0,2% των προγραμματισμένων πτήσεων ακυρώθηκαν λόγω άλλων λόγων όπως τις καιρικές συνθήκες ή τις απεργίες στην Ευρώπη.

Ο Martin Gauss, Διευθύνων Σύμβουλος της airBaltic είπε: 

«Καθώς συνεχίζουμε τη διαδρομή μας για βιώσιμη ανάπτυξη, είναι απαραίτητο να διατηρήσουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης και την ακρίβεια. Η airBaltic είναι γνωστή και εκτιμάται από τους επιβάτες μας. Ο ρυθμός κανονικότητας που επιτεύχθηκε φέτος είναι υψηλότερος από τον εσωτερικό μας στόχο του 99%. Τον Αύγουστο, για παράδειγμα, η airBaltic ακύρωσε μόνο μία μόνο πτήση».

Κατά τη διάρκεια των οκτώ πρώτων μηνών του 2018, το airBaltic έχει φθάσει σε ένα βαθμό ακρίβειας 86,2%. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από 86 από τις 100 πτήσεις airBaltic αναχώρησαν την προγραμματισμένη ώρα ή με καθυστέρηση που δεν υπερβαίνει τα 15 λεπτά.

Σημειώνεται, πως η airBaltic εξυπηρετεί πάνω από 70 προορισμούς από τη Ρίγα, το Ταλίν και το Βίλνιους, προσφέροντας τη μεγαλύτερη ποικιλία προορισμών και βολικές συνδέσεις μέσω της Ρίγας στο δίκτυό της που καλύπτει την Ευρώπη, τη Σκανδιναβία, την ΚΑΚ και τη Μέση Ανατολή.

Για το καλοκαίρι του 2019, η airBaltic εισήγαγε τρεις νέους προορισμούς από το Ταλίν προς τη Μάλαγα, τις Βρυξέλλες και την Κοπεγχάγη. Επιπλέον, το προσεχές καλοκαίρι η airBaltic θα δρομολογήσει μια νέα άμεση διαδρομή που θα συνδέει τη Ρίγα και τη Στουτγάρδη.