Η Travelport ανακοίνωσε, ότι έχει εξασφαλίσει επτά νέες συμφωνίες στην Ευρώπη για την ανάπτυξη της Trip Assist, της προηγμένης κινητής εφαρμογής της για εταιρείες διαχείρισης ταξιδίων και ταξιδιωτικά γραφεία. Η ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια της αποκλειστικής εκδήλωσης Travelport LIVE Europe στη Ρώμη, στην οποία και παρευρίσκεται το Airnews.gr.

Σημειώνονται, από την παραμονή μας στο συνέδριο πως βασικοί άξονες του συνεδρίου, όπως διαμορφώθηκαν από τις παρουσιάσεις ήταν το μέλλον της ταξιδιωτικής εμπειρίας, ο ρόλος της τεχνολογίας στα ταξίδια και στον σχεδιασμό τους.

Παρατίθεται αυτούσιο μέρος από την παρουσίαση:

Travel Choice: IATA ‘s NDC has landed with the content you need in a changing world
Travel Experience: What’s shaping the phenomenal online travel evolution
How Travelport is addressing the changing travel landscape
Travel Intelligence: Utilising data to enhance the journey and shape the travel experience

Οι νέες συμφωνίες για το Trip Assist

Οι νέες συμφωνίες αφορούν τέσσερα ταξιδιωτικά γραφεία της Ουγγαρίας, Weco-Travel, Air Partner, utazom.com και OTP Travel. Ακόμη, δύο εταιρείες έχουν έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, η Amber Road Travel και η Lycafly και τέλος η Regent International έχει έδρα την Ιταλία. Δεδομένου ότι η κινητή εφαρμογή ξεκίνησε τον Μάιο του 2018, η Travelport έχει εξασφαλίσει περισσότερους από 20 πελάτες για το Trip Assist σε όλο τον κόσμο.

Με την εγγραφή τους στο Trip Assist, οι οργανισμοί θα επωφεληθούν από μια πλήρως επώνυμη λύση κινητής δέσμευσης που τους επιτρέπει να υποστηρίζουν, να συμμετέχουν και να συνδέονται με τους ταξιδιώτες σε όλα τα στάδια του ταξιδιού τους. Η ενσωμάτωση των δυνατοτήτων διαχείρισης έξυπνης διαδρομής και της δυνατότητας δημιουργίας μηνυμάτων,αλλά και πλούσιων ειδοποιήσεων θα δώσει τη δυνατότητα στους οργανισμούς να αναπτύξουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους.

Το Trip Assist θα υποστηρίξει τους ταξιδιώτες, επιτρέποντάς τους να μοιράζονται και να οργανώνουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια εν κινήσει και από ένα μέρος. Επίσης, θα τους παρέχει μεγαλύτερη αυτονομία για αυτοεξυπηρέτηση με χαρακτηριστικά που επιτρέπουν το check-in των αεροπορικών εταιρειών, τη δυνατότητα εισαγωγής εξωτερικών κρατήσεων και «κλικ για κλήση» υποστήριξης. Παρέχοντας στους ταξιδιώτες μεγαλύτερο έλεγχο, η λύση θα προσφέρει επίσης στους πράκτορες περισσότερο χρόνο για τον δαπανήσουν σε πιο εξειδικευμένα ταξιδιωτικά ερωτήματα.

Ο Matt Lambert, Διευθυντής Επιχειρήσης για την Amber Road Travel, δήλωσε: «Οι σημερινοί ταξιδιώτες αναμένουν υποστήριξη, που θα παρέχεται 24 ώρες το 24ωρο σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Το εργαλείο αυτό θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε ένα νέο επίπεδο υπηρεσιών, το οποίο μας βοηθά να ξεχωρίσουμε από τους ανταγωνιστές μας».

Ο Balázs Horváth, Διευθύνων Σύμβουλος της Weco-Travel, δήλωσε: «Η επιτυχία καθορίζεται από την εμπειρία που προσφέρετε στους ταξιδιώτες. Όσο περισσότερο μπορείτε να διαμορφώσετε την εμπειρία τους από τη στιγμή που αγοράζουν ένα ταξίδι μέχρι την επιστροφή τους στο σπίτι, περισσότερες πιθανότητες έχετε να παραδώσετε κάτι πραγματικά αξέχαστο και ενθαρρυντικό. Πιστεύουμε ότι το Trip Assist θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο».

Ο Giovanni Tiradritto, Γενικός Διευθυντής της Regent International, πρόσθεσε: «Η ζήτηση για λύσεις ψηφιακών ταξιδιών αυξάνεται ραγδαία, με την επιτυχία εταιρειών όπως της Uber και της Airbnb, ενώ σε περιόδους αλλαγής δεν μπορούμε να παραμείνουμε σταθεροί. Οι νέες λύσεις τεχνολογίας μπορούν να προσδώσουν αξία στο ταξίδι των πελατών και να προχωρήσουν γρήγορα, γι ‘αυτό και επιλέξαμε να επενδύσουμε στο Trip Assist, το οποίο θεωρούμε μια λύση που μπορεί να προσφέρει πραγματική αλλαγή στην εμπειρία του πελάτη».

Ο Danushka Ihalagedara, Διευθύνων Σύμβουλος της Lycafly, δήλωσε: «Οι ταξιδιώτες φέρνουν τα κινητά τους τηλέφωνα σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους, καθιστώντας τα, τους ιδανικούς βοηθούς. Με την χρήση του Trip Assist, θα είμαστε σε θέση να χειριστούμε τα άμεσα αιτήματα και τις ενέργειες πληροφόρησης με το πάτημα ενός κουμπιού. Το Trip Assist όχι μόνο θα απελευθερώσει τους συμβούλους μας για να περάσουν περισσότερο χρόνο κάνοντας αυτό που κάνουν καλύτερα – παρέχοντας συμβουλές από ειδικούς -αλλά θα βελτιώσει τη συνολική εμπειρία του πελάτη».

Ο Gwenael Merlin, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος των Travel Retailers Travelport, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να εξασφαλίσουμε επτά νέες συμφωνίες του Trip Assist στην Ευρώπη, οι οποίες αντικατοπτρίζουν την κλίμακα της ζήτησης των πρακτορείων για τις λύσεις κινητής τηλεφωνίας και αναμένουμε ότι αυτό θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους οργανισμούς για να ενισχύσουμε τον τρόπο που υποστηρίζουν τους ταξιδιώτες σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους και βλέποντάς τους να αποκομίζουν πολλά οφέλη».