Έπεσαν λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης οι τίτλοι τέλους για την αεροπορική εταιρεία Cobalt, όταν και προσγειώθηκε η τελευταία πτήση της εταιρείας.

Η κυπριακή εταιρεία Cobalt πραγματοποίησε την παρθενική της πτήση την 1η Ιουνίου του 2016 από την Λάρνακα προς την Αθήνα, μάλιστα είχε καταφέρει να είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία σε αριθμό θέσεων για το αεροδρόμιο της Λάρνακας, πίσω από την Aegean, με ποσοστό 8,2%. Με βάση τα στοιχεία που έδωσε αργά χθες το βράδυ η υπουργός Μεταφορών της Κύπρου κα. Βασιλική Αναστασιάδου, η Cobalt μετέφερε από και προς την Κύπρο περίπου 2.500 ημερησίως και 20.000 την εβδομάδα.

Η ανακοίνωση για το λουκέτο

Με μία λιτή ανακοίνωση στα αγγλικά η διοίκηση της εταιρείας ενημέρωσε τους επιβάτες για το λουκέτο. Συγκεκριμένα στην ανάρτηση που έγινε στο site της Cobalt αναφέρεται: H Cobalt εκφράζει την λύπη της για το γεγονός ότι θα ακυρώσει όλες τις πτήσεις από τις 23:50 στις 17 Οκτωβρίου 2018 λόγω αόριστης αναστολής των δραστηριοτήτων της. Ως αποτέλεσμα, οι μελλοντικές πτήσεις ή οι υπηρεσίες που παρέχει η Cobalt ακυρώνονται και δεν πραγματοποιηθούν πλέον.

Οι επιβάτες που έχουν εισιτήρια έχουν λάβει οδηγίες ώστε να μην πάνε αύριο 18 Οκτωβρίου 2018 στο αεροδρόμιο της Λάρνακας ή σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο αναχώρησης, καθώς δεν θα πραγματοποιηθούν πτήσεις της Colbat και δεν θα υπάρχει προσωπικό της Cobalt.

Για επιστροφές χρημάτων, επικοινωνήστε με τον πάροχο πιστωτικών καρτών ή τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.

Ζητούμε για άλλη μία φορά συγνώμη και ευχαριστούμε τους πολύ πιστούς μας πελάτες για την υποστήριξή τους κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων λειτουργίας της Cobalt.

Η κάλυψη των επιβατών από το Υπουργείο Μεταφορών της Κύπρου

Το Υπουργείο Μεταφορών της Κύπρου, ανακοίνωσε αργά χθες το βράδυ τις δράσεις για τον επαναπατρισμό όσων είχαν εκδώσει εισιτήρια με την Cobalt για τις επόμενες επτά ημέρες. Στην ανακοίνωση του Υπουργείου αναφέρεται: Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη ευρεία συνεδρία στο γραφείο της Υπουργού Μεταφορών στην παρουσία εκπροσώπων του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας, του Γενικού Λογιστηρίου, της Hermes και άλλων αρμόδιων φορέων, με στόχο την καλύτερη δυνατή οργάνωση για τον επαναπατρισμό επιβατών που θα ταξίδευαν με την Cobaltair Ltd μέσα στις επόμενες ημέρες.

Οι επιβάτες των πτήσεων της 17ης βραδινής και 18ης Οκτωβρίου 2018, που δεν θα πραγματοποιηθούν, παρακαλούνται όπως εξασφαλίσουν οι ίδιοι εισιτήρια μονής διαδρομής σε οικονομική θέση για τον επαναπατρισμό τους και να κρατήσουν τα αποδεικτικά στοιχεία, για σκοπούς αποζημίωσής τους. Οι υπόλοιποι επιβάτες που επρόκειτο να ταξιδέψουν με Cobaltair Ltd τις επόμενες (7) μέρες, θα πληροφορηθούν με νεότερες ανακοινώσεις για τον τρόπο επαναπατρισμού τους.

Το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των επιβατών και εκφράζει τη λύπη του τόσο για την αναστολή των εργασιών της εταιρείας, όσο και για τα προβλήματα που θα προκληθούν στο επιβατικό κοινό.