Η αλλαγή τοπίου της γερμανικής αγοράς των αεροπορικών μεταφορών μετά την πτώχευση της Air Berlin έδωσε ώθηση στην ανάπτυξη των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους.

Συγκεκριμένα, το μερίδιο αυτών των εταιρειών στις αερομεταφορές από γερμανικά αεροδρόμια ήταν περίπου 32% το περασμένο καλοκαίρι, όπως αναφέρεται στο νέο «Low Cost Monitor» του Γερμανικού Αεροδιαστημικού Κέντρου (DLR).

Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένα κατά 7% έναντι του προηγούμενου έτους.Σύμφωνα με τη μελέτη, τόσο η θυγατρική της Lufthansa, Eurowings, όσο και η Easyjet επέκτειναν τα δίκτυά τους με την απόκτηση πολλών αεροσκαφών και δρομολογίων από την Air Berlin. Η Ryanair, επίσης, δημιούργησε μια από τις μεγαλύτερες βάσεις της στη Γερμανία στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, σύμφωνα με το tornosnews.gr.

Ακόμη, η Eurowings είχε μερίδιο 48% το καλοκαίρι στη γερμανική αγορά των αερομεταφορών χαμηλού κόστους, με δεύτερη τη Ryanair με μερίδιο περίπου 19%.

Τέλος, οι χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες είχαν κατά την υψηλή περίοδο περίπου 930 δρομολόγια – 120 περισσότερα από ό, τι το προηγούμενο έτος, ενώ το εύρος τιμών των εισιτηρίων για το φθινόπωρο κινείται από τα 38 έως τα 100 ευρώ, έναντι 35-97 ευρώ το φθινόπωρο του 2017 και 40 με 105 ευρώ το φθινόπωρο του 2016.